October's Favourite Products ♥

These are the products that made my October sweet & easy : 

( Click pe poza pentru Zoom si pentru a vizualiza mai bine produsele lunii . )
  • Sampon regenerant cu Keratina Gerovital Plant  - Face minuni cu parul, fiind singurul sampon la ccare nu voi renunta mult timp de acum incolo  ;
  • Rimel Total Curl Color Trend ;
  • Fond de ten Giordani Gold - Even if I rarely use foundaion, this is my favourite one.  ;
  • Parfum Coco Chanel Madmoiselle  - Despre care am discutat aici .  ;
  • Lip Balm de la Himalaya - Mi-a reparat buzele in timp record iar mirosul este yummy ;
  • Ser pentru varfuri deterioate Advance Techniques -  Il folosesc de mai bine de 4 ani si nu voi renunta la el  ;
  • Anticearcan ANEW - The best concealer I have ever had.  ;
  • Crema pentru maini si unghii Avon Care ;
  • Blush Avon Color in nuanta Soft Plum  -  It gives such a natural look.  ;
  • Crema de fata Optimals Nutri Calm pentru ten sensibil/uscat  - Exact crema de care aveam nevoie intr-o perioada in care tenul meu o luase razna.  .
Majoritatea produselor prezentate nu au fost descrise in cadrul unei postari dar cu siguranta vor beneficia de un review pe viitor. Stiu ca am fost scurta si la obiect dar stresul cu facultatea isi pune amprenta asupra imaginatiei mele.

Care produs din cele mentionate anterior va face cu ochiul sau pe care ati fi tentata sa-l incercati ?
Just curious ! [ :">]

Divider Graphics


Comentarii