REVIEW - Nivea Visage Tinted Moisturising Day Care

     Am achizitionat aceasta crema acum mai bine de 1 luna si am reusit sa-mi formez o parere clara pe care o voi impartasi cu voi.


Dar inainte sa vedem ce spun cei de la Nivea : 
  • Crema cu textură uşoară cu ulei de jojoba conferă tenului o hidratare bogată şi elemente de îngrijire esenţiale.
  • Combinaţia specială de micro-pigmenţi coloranţi de reflexie acoperă neregularităţile tenului conferindu-i un aspect proaspăt. 
  • Este menţinut echilibrul natural de hidratare al tenului, acesta devenind mai catifelat şi mai suplu.
  • Sunt acoperite neregularităţile şi imperfecţiunile pielii. Tenul capătă un aspect mai luminos. 
  • Tenul tău este protejat de îmbătrânirea prematură indusă de razele soarelui. 
  • Mod de utilizare : Aplică crema şi masează uşor cu mişcări circulare, de jos în sus. Pigmenţii coloranţi din cremă ar putea sa îţi murdărească hainele, deci nu este recomandată folosirea cremei pe gât şi decolteu.


My personal opinion:

PRO :
  • Are un miros foarte placut si o consistenta usoara ;
  • Uniformizeaza culoarea tenului si acopera roseata ( prezenta in cazul meu in zona obrajilor si a nasului );
  • Lumineaza tenul si ii confera un aspect natural in lumina soarelui ;
  • Poate fi folosit ca un fel de semi-fond de ten datorita pigmentilor ;
  • Dupa aplicare tenul este intr-adevar mai catifelat ;
  • Pretul este unul OK : 30 de lei pentru 50 de ml .



CONTRA : 
  • Daca nu aplic inante o crema hidratanta, pur si simplu nu o pot intinde pe fata si nici nu se absoarbe .
  • La fel cum au mentionat si cei de la Nivea, pateaza hainele ;
  • Am momente in care tenul meu este uscat ( chiar se cojeste pe anumite portiuni ) si daca incerc sa aplic aceasta crema, tenul mi se usuca si mai tare si devine mai neuniform ca inainte.

Concluzie generala :

 O crema nuantatoare usoara perfecta pentru zi , pe care eu o prefer in locul fondului de ten dar care nu o recomand persoanelor cu tenul uscat ( al meu fiind sensibil cu tendinte de uscare pe anumite portiuni ).

  Nu uitati de giveaway ! Click AICI !

Hope you enjoy !!!

Comentarii