Un mic Avon Haul ...Campania 14

And here they are ....
Cu siguranta de data aceasta am reusit sa ma mai temperez si am comandat mai putin :D . De altfel, vopseaua Advance Techniques si parfumul Rare Pearls sunt ale mamei.
  1. Vopseaua este nuanta 5.65, un Mahon-Roscat Inchis care mie mi se pare superb ( daca ne luam dupa cutie ) dar  nu ma voi face niciodata roscata ( not my type ).
  2. Peria radiala am mai avut-o dar in varianta veche. Este buna pentru parul meu fin si extrem de pretentios .
  3. Parfumul Rare Pearls are un miros placut..usor 'old' as zice eu. Este preferatul mamei alaturi de Today .
  4. Rimelul este nou aparut in brosura dar eu cred ca este  mai debraga o reaparitie a unui vechi rimel de la Avon care din cate imi amintesc se numea Avon Curl sau ceva de genul. Stiu ca imi placea foarte mult intrucat imi curba genele :D . ( Nu stiu cat de bine se vad pozele - sunt facute cu un telefon :(  ).  
  5. Bratara Ellie o ador. Este foarte frumoasa si finuta. Merge perfect cu o pereche de botine/cizme bej si o pereche de jeans cu aspect used .
Click pe poze pentru ZOOM .

Enjoy ! :X

Comentarii