Corector Anew Age Transforming SPF 15 by Avon ( Review )

Dupa cum am promis intr-o postare anterioara, va voi prezenta in continuare informatii referitoare la Corectorul Anew de la Avon care este in opinia mea cel mai bun si mai accesibil din categoria sa.
Pentru inceput tin sa va reamintesc ca in momentul in care alegeti un corector acesta trebuie sa fie cu un ton mai deschis decat culoarea pielii dvs., asigurand astfel o acoperire eficienta  a zonelor imperfecte de pe suprafata tenului . Revenind la Corectorul Anew, acesta promite sa acopere imperfectiunile, liniile fine si ridurile de sub ochi, conferind in acelasi timp un aspect cat mai natural zonei cu pricina. Are, de asemenea, si factor de protecie 15 ceea ce este foarte bine avand in vedere faptul ca zonele pe care le acopera sunt cunoscute pentru sensibilitatea lor crescuta, atunci cand vine vorba de expunerea la razele soarelui.

Din pacate, corectorul a fost exclus din paginile catalogului Avon dar eu sper din suflet sa revina. Existau 2 nunante : Fair si Medium , dupa cum se poate observa in poza de mai jos.De asemenea, pretul standard era de 34 de lei, dar in perioada reducerilor putea ajunge la 24 de lei.



L-am achizitionat acum 2 ani cu speranta ca ma va ajuta sa acopar cearcanele si zonele rosiatice din zona obrajilor si nu am fost dezamagita. L-am indragit de la prima aplicare si l-am inclus in categoria produselor mele preferate. 

What I LIKE :
  • Primul lucru care l-am observat a fost acoperirea in proportie de 99% a cearcanelor si imbunatirea considerabila a aspectului pielii din jurul ochilor. De asemenea, confera o luminozitate naturala si se intinde foarte, foarte usor. In ceea ce priveste acoperirea zonelor rosiatice ma declar la fel de multumita ca in cazul anterior. Pentru a va convinge de eficienta corectorului Anew am facut o poza inainte de aplicare si una dupa aplicare. Iata ce a iesit : 

Va sigur ca efectul de dupa aplicare este cu mult mai bun decat in imagini, doar ca pozele au fost realizate cu un telefon si cu blit de unde si calitatea slaba a acestora.
  • Tin sa mentionez ca printre calitatile acestul corector se numara si pensula din peri moi cu ajutorul careia aplicarea se realizeaza intr-o maniera precisa si facila.

  •  Are o consistenta cremoasa si usoara in acelasi timp .
  • Desi este suficient de pigmentat  pentru un corector nu creeaza aspectul acela de pata pe zonele pe care este aplicat.
  • Formatul profesional al ambalajului permite utilizarea unei cantitati optime de corector, fiind necesara rotirea bazei tubului pentru a putea obtine cantitatea dorita. 
What I HATE : 
  • Singurul dezavantaj ar putea consta in cantitatea mica disponibila - 1,7 ml  si in faptul ca nu mai exista posibilitatea cumpararii din catalog . [ :(( ]


Comentarii