★Fond de ten Vichy Aerateint Pure pentru ten uscat - Review

Astazi vom avea ca tema de discutie Fondul de ten crema Aerateint de la Vichy, de care sunt foarte incantata si la adresa caruia am numai vorbe bune si frumoase. Dupa cum bine stiti, multumita lui Georgia's Mirror care se pare ca a fost incantata de motivatia mea in legatura cu alegerea acestui fond de ten , am reusit sa obtin spre testare acest produs incantator  ramanand totodata datoare cu un review.

Despre Fondul de ten crema Aerateint Pure pentru ten uscat  

Este un produs inovator ce face parte din categoria dermocosmeticelor  si ce promite rezultate inca din prima luna :
  • reduce roseata ;
  • calmeaza iritatiile ;
  • confera luminozitate tenului .
Avand o textura bogata si hidratanta, acesta asigura un finish natural si neted timp de 12H, chiar si sub efectul poluarii. 
Va voi rezuma in cateva cuvinte principalele calitati ale Fondului de ten Aerateint :
  • Hipo-alergenic ;
  • Fara parabeni ;
  • Contine apa termala Vichy ;
  • Are SPF 20 .

Experienta mea cu FDT Aerateint dedicat tenului uscat

Nunata aleasa de mine este Nr. 35 Sand care mi se potriveste de minune, imbinandu-se in mod armonios cu nuanta tenului meu.


Inca de la prima aplicare am fost foarte incantata de acest produs si in special de textura sa ce permite o aplicare uniforma si foarte facila, fara a conferi acel aspect inestetic de ten incarcat. Mai mult, tenul devine foarte fin si placut la atingere si prezinta o stralucire naturala, astfel incat multe persoane din anturaj meu au remarcat faptul ca nici macar nu ai fi zis ca am aplicat fond de ten .
De asemenea, apreciez faptul ca imi acopera aproape complet roseata din zona pometilor si cearcanele care dimineata imi dau mari batai de cap. Acum, cel putin in cazul meu, nu mai este necesara utilizarea anticearcanului intrucat Fdt Vichy este suficient.

In opinia mea, unele dintre cele mai mari atuuri ale sale sunt :  
  • hidratarea in profunzime a tenul uscat gratie continutului de apa termala Vichy ;
  • protejarea tenul contra factorilor nocivi din atmosfera ;
  • are protectie solara ( SPF 20 ) ceea ce impedica actiunea razelor solare asupra tenului si asa uscat si sensibil  .
Referitor la afirmatia conform careia ar rezista timp de 12H, sunt de acord intrucat pe parcursul zilei am verificat in repetate randuri starea machiajului si am fost placut surprinsa de faptul ca aspectul era exact acelasi cu cel obtinut imediat dupa aplicarea produsului.
In ceea ce priveste aspectele negative ale FDT Vichy, tin sa mentionez ca nu am nimic de reprosat.

Concluzie

Un fond de ten cu adevarat calitativ si eficient pe care il recomand cu incredere tutuor fetelor ce prezinta problema tenului uscat si pretentios.

Felicitari Vichy pentru calitatea gamei de produse dezvoltata !

Voi ce marca si tip de fond de ten folositi?

Comentarii