Oferta " DM " pentru luna Noiembrie ♥

Am observat ca majoritatea bloggeritelor si-au facut un adevarat obicei din a vizita in mod constant drogheria DM. O singura data am fost si am ramas suprinsa de oferte doar ca nu am mai avut ocazia sa ma reintorc pentru a achizitiona ceva. Asta se intampla prin august, cred .
Totusi, tot auzind de entuziasmul cu care se vorbeste despre acest magazin universal ( ca sa zic asa ) si despre marcile lor proprii : Balea, Al Verde etc. , am cautat pe net un catalog de oferte pentru aceasta luna si iata ce lucruri interesante am descoperit :


Cea mai interesanta oferta mi s-a parut cea a fondului de ten Second Skin de la Max Factor: 

Am descoperit faptul ca au si o marca proprie de cosmetice si anume She Stylezone. Habar nu am cat sunt de bune, poate imi spuneti voi !


Iata si cateva seturi care chiar sunt la super preturi ( setul de la Nivea imi face cu ochiul ) :


Am gasit de asemenea oferte si la faimoasele produse Balea. De demachiantul bifazic am citit de bine dar momentan il am pe cel de la Liz Earle, despre gel de dus nu cunosc detalii, iar crema de corp cu cocos sunt sigura ca miroase divin si delicios  :


Pentru a vizualiza oferta completa, intrucat mai sunt foarte multe produse la preturi atractive, intrati AICI !

Ce ziceti? Dam o fuga pana la dm ?
Divider Graphics

Comentarii