Random Talk ❤

Initial, in locul acestei postari random decisesem sa va prezint in cateva cuvinte continutul pachetului primit din partea companiei Liz Earle, o prima impresie asupra produsului ( care de altfel este foarte bun ) si sa exemplific , desigur, prin cateva poze . Analizand mai bine situatia am realizat ca majoritatea cunoasteti deja detaliile legate de acest aspect, astfel incat am preferat sa va ofer informatii si imagini suficiente in cadrul review-ului pe care il voi posta cel mai probabil saptamana viitoare.

De asemenea, tind sa cred ca blogul devenise intr-o oarecare masura unul impersonal. De ce spun asta? Pai, majoritatea postarilor au avut ca tema aparitia, testarea si recenzia unor diferite produse si desi continutul a fost realizat si redactat in proportie de 90% intr-o maniera personala, existau si multe informatii lipsite de profunzime, rationale. Sa nu uitam ca nu conteaza cantitatea, ci calitatea. In acest caz, un numar cat mai mare de postari redactate fugitiv si de dragul de a de a intra pe blog si a gandi : "Vai, ce blog full am ! Sigur se calca sponsorii in picioare sa ma contacteze si cititorii ca sa-si exprime parerea .",  nu ajuta cu nimic. 


Tin sa mentionez ca aceasta este o parere personala , un sfat pentru ceilalti bloggeri rezultat in urma analizei propriului blog, fara referire la o pagina anume. I'm just self -critical.

Va asigur ca nu am uitat nici de giveaway, astfel incat va promit ca azi voi face listele si le voi posta pentru verificare pentru ca in seara aceasta sau maine sa anunt castigatoarea. Mai mult de atat, voi organiza si un mic sondaj in vederea studierii preferintelor vosastre in legatura cu produsele componente ale urmatorului giveaway. Pentru mine, parerea cititorilor conteaza mult, fiind esentiala in procesul de creare a unui blog atractiv si interesant.

Daca stau bine sa ma gandesc, mai am si cateva review-uri de postat , la cererea cititorilor. Sper sa reusesc ce am promis. In acest sens imi voi organiza si o lista pe telefon sau agenda cu  "Things to do this week ". Asta pe langa proiectele de la facultate.

Am impresia ca vremea mohorata mi-a dat inspiratia necesara pentru a scrie aceste cateva randuri.Sunt jumatate filolog, jumatata economist si cred ca asta se observa putin in felul meu de a ma exprima . Imi cer scuze pentru eventualele greseli aparute. 


Hope it wasn't too boring !


Comentarii