★Review and swatch of my favourite lipstick - Moisture Seduction in nuanta Soft Pink

Astazi va voi prezenta rujul meu favorit  achizitionat de la Avon , de care nu ma despart niciodata si care imi este de mare folos acum in sezonul rece.

Despre Rujul Moisture Seduction

Aceasta gama lansata de cei de la Avon promite sa ofere o culoare bogata si sexy  si sa hidrateze in acealsi timp pentru un aspect indraznet si seducator.
Rujul prezinta mai multe nuanta dupa cum urmeaza : 


Pret aproximativ : 18 - 28 Lei
Gramaj : 3.6 g

Experienta mea cu acest produs

Am avut de ales intre nuanta Soft Pink si Liliac Shimmer si am ales-o pe cea dintai intrucat chiar imi doream un ruj ce sa ofere o nuanta de roz placuta si dulce buzelor mele. Intr-adevar, nuanta reala difera putin de ceea ce prezinta ei in catalog dar acest lucru nu m-a deranjat intrucat culoarea tot este una  foarte frumoasa.

Nota : Am observat ca nuanta difera mult, asta in funtie de camera foto utilizata si de lumina din incaperea respeciva. Am gasit pe Google poze in care ba parea mai deschis, ba mai inchis. Singura modalitate prin care va puteti convinge de nuanta reala este de a achizitiona acest ruj.
  • Pentru inceput, as dori sa va arat un swatch :

  • In primul rand, apreciez foarte mult faptul ca ofera o culoare intensa si de durata, chiar daca nu se specifica faptul ca ar fi un ruj rezistent la transfer.
  • In ceea ce priveste hidratarea buzelor, ador faptul ca nu le usuca fiind, astfel, un ruj purtabil si pe perioada anotimpului rece.
  • Parerea mea este ca acest ruj poate fi purtat in orice perioada a zilei si cu orice ocazie , tinand desigur cont de machiaj. De exemplu, ziua, la un machiaj mai discret aplic rujul intr-un strat mai subtire pentru un efect mai natural, iar seara prefer aplicarea in randuri repetate a acestuia pentru un efect mai intens, mai seducator. 
  • Referitor la aspectul acestuia, sunt foarte incantata de felul in care se prezinta, asemenea unui vartej de nuante placute de roz si nuante dulci de culoarea vaniliei.
  • Prezinta un miros foarte placut, delicios as putea zice .
  • Ambalajul este unul clasic, dar practic.
  • In ceea ce priveste posibilele dezavantaje ale acestui ruj, nu am nimic de reprosat. In schimb, cei de la Avon ar trebui sa fie mai atenti la nuantele postate in catalog, intrucat uneori difera putin cam mult de nuanta reala.

Concluzie

Cred ca am mai mentionat de 'n' ori pana acum ca este rujul meu favorit si ca il ador, asadar se intelege de la sine faptul ca il recomand tuturor fetelor ce doresc sa obtina atat un look natural, cat si unul sexy.


Ca parere aveti? Va place acest ruj ? Ati fi dispuse sa-l cumparati in viitorul apropiat?

Divider Graphics

Comentarii