❅ Idei de cadouri de Mos Nicolae si Mos Craciun de la DM ❅

Si iata ca a sosit si perioada sarbatorilor de iarna si parca nici acum nu-mi vine sa cred ca se apropie un nou an. Dar sa revenim la tema sarbatorilor si a cadourilor daruite din suflet , mici bucurii impartite cu cei dragi, mese in familie si multe, multe b...uzunare golite.
Dar ce mai conteaza, doar suntem in luna cadourilor !
 
Si pentru ca stiu si eu cat de dificila este alegerea cadoului potrivit pentru preieteni, iubit, familie, sef etc. am studiat diferite oferte , urmand ca acum sa va prezint cu ce oferte vine drogheria DM in ajutorul nostru. 

Desigur, vorbim de seturi de produse, care mie mi se par cele mai practice si de mare ajutor atunci cand doresti sa cumperi mai multe produse pentru a alcatui un set, dar si despre oferte senzationale concepute special cu ocazia sarbatorilor de iarna. 

Oferta este valabila in perioada 1.12. 2011 - 4.01.2012 

Magazinul DM ne ofera o paleta vasta de reduceri la produsele Max Factor, Rimmel, Astor, L'Oreal. Cel mai mult ma tenteaza rujul Astor la 12.99 lei si poate si o oja Rimmel la 7.99 lei  :


De asemenea, catalogul este bogat in oferte constand in diferite seturi de produse pentru EA, iar la comandarea de produse Astor in valoare de 19.99 lei vei primi un parfum deodorant Beckam Signature CADOU  :


Recunosc ca cel mai dificil imi este atunci cand caut cadoul perfect pentru EL, dar Magazinul DM a avut grija sa rezolve si aceasta problema, astfel incat Mos Nicolae sigur ii va aduce unul dintre aceste seturi :


Sau poate un set alcatuit de mine care sa contina diferite produse precum acestea :


Sau poate un Parfum : 


Ma bucur ca am gasit atat de multe sugestii de cadouri si vreau sa va spun ca aceasta nu este toata oferta.

Sa inceapa cumparaturile !!!

Comentarii