ON LiNE ne rasfata cu doua noi arome: sapun lichid cu liliac si sapun lichid cu masline !



Pe perioada anotimpului rece este esentiala o ingrijire potrivita a mainilor in vederea prevenirii aspectului aspru si uscat al acestora . In acest sens, On Line a dezvoltat o gama speciala de sapunuri lichide care curata si hidrateaza pielea, in timp ce agentul antibacterian elimina eficient bacteriile si microbii. Asadar. putem concluziona ca simpla utilizare a acestui sapun este suficienta, fara a mai fi necesara aplicarea unei creme pentru a obtina acel aspect fin si hidratat al mainilor. Dar oare asa este ?

Inainte de toate, trebuie mentionat faptul ca On Line ne ofera posibilitatea de a alege dintr-o varietate de arome :
  • Lapte si Miere
  • Lacramioare
  • Castravete
  • Tei
  • Magnolie
  • Lavanda
  • Fruit Line Zmeura
  • Piersica
  • Mar Verde
 De asemenea, gama a fost completata recent cu 2 noi sortimente de sapun lichid : cu liliac si cu masline.

  • Pe langa faptul ca mainile sunt curatate in profunzime si parfumate delicat, acest sapun chiar hidrateaza gratie factorilor de hidratare naturala (FHN) continuti. Astfel, in timp ce majoritatea sapunurilor lichide ofera senzatia de catifelare si hidratare doar pe moment,  va pot asigura de faptul ca sapunul On Line ingrijeste cu adevarat chiar si mainile cele mai uscate. Din acest punct de vedere, eu le acord un mare "+" tinand cont de cat de dezamagita am fost de atat de multe astfel de produse ce promit luna de pe cer si nu ofera mai nimic.
  • Ambele arome sunt absolut divine astfel incat am decis ca voi achizitiona neaparat si variantele cu Tei, Piersica si Mar verde.

  • Prezinta o formula cremoasa cu un pH neutru ce contribuie de asemenea la protejarea mainilor, pastrandu-le sanatatea si frumusetea. Mai mult, de cand utilizez acest sapun pentru curatarea mainilor nu mai folosesc crema intrucat chiar nu mai este necesara.
  • Chiar am facut si un mic experiment : acum cateva zile am facut curatenie generala si a trebuit sa utilizez si anumite solutii de curatare cu un anumit grad de toxicitate si chiar daca am utilizat manusi de protectie, mainile mele tot au avut de suferit. Astfel, seara, pe langa faptul ca simteam o usoara usturime deja se uscasera foarte tare si pielea deja se exfoliase. Ei bine, au fost necesare doar 2 zile in care am utilizat doar sapunul lichid On Line cu Masline pentru a-mi recapata aproape in totalitate aspectul fin si hidratat al mainilor.
  • Cantitate : 500 ml
  • Pret aprox. : 9,5 lei

    In concluzie, va recomand cu mare placere sa utilizati sapunurile lichide din gama On Line. Acestea se diferentiaza de restul sapunurilor lichide prin faptul ca nu doar curata si asigura un parfum placut mainilor dvs. dar si hidrateaza si ajuta la mentinerea frumusetii acestora.


    Nu uitati ca aveti ocazia de a castiga unul din cele 5 seturi de produse On Line oferite de Apollo Mod !



    Comentarii