Un Mos Nicolae intarziat + cadoul primit la revista Marie Claire ❤

In ciuda faptului ca ziua dedicata sarbatoririi Sfantului Nicolae a trecut de ceva timp, al meu Mos abia astazi s-a sesizat, ca sa zic asa. Dar nu m-am suparat fiindca a fost foarte darnic si mi-a daruit Apa de parfum Nina Ricci - Ricci Ricci in varianta 80 ml.. Prima impresie este una foarte buna, o aroma florala sexy si foarte feminina, pentru diva ( inexistenta ) din mine . Imi place mult aspectul sticlei, este foarte chic .
" Fiind caracterizat ca un parfum plin de farmec si indraznet, Ricci Ricici are o "putere secreta", care trezeste simturile, prin note floarale senzuale.Ricci Ricci reprezinta perfect femeile libere, care stiu ce vor, insa care pastreaza misterul. Este destinat unei 'eroine urbane'.Parfumul are note de coaja de rubarba, bergamota, tuberoza, trandafir si lemn de santal. "

De asemenea, de cateva zile am tot intrebat pe la diferite chioscuri de ziare de revista Marie Claire oferita impreuna cu Crema Aqualia Thermal de la Vichy in varianta de 15 ml. Am auzit numai aspecte pozitive in legatura cu aceasta si chiar intentionez sa realizez si un review dupa ce se termina intreaga cantitate de crema.


Hope you liked my latest gift and my recent haul !!!

Comentarii