Cele mai interesante oferte din catalogul DM !

Hello people !

Dupa cum v-am obisnuit si pana acum, va voi prezenta cele mai avantajoase oferte din catalogul lunii Ianuarie al drogheriei DM. 

Una dintre cele mai interesante reduceri mi s-a parut cea a fiolelor tratament de regenerare de la Gerovital Plant Tratament. Acum ceva timp am avut ocazia sa le incerc si am fost foarte, foarte multumita, doar ca aveam impresia ca imi accelera ingrasarea scalpului si am renuntat ( nu suport sampoanele, serurile, balsamurile, mastile etc. care imi ingrasa parul prea repede, indiferent de marca lor sau de cat de bune s-au dovedit  fi din alte puncte de vedere ).


In legatura cu urmatorul produs si anume Spray-ul de protectie termina Kallos, as dori sa imi spuneti voi daca este bun intrucat ma bate gandul sa il achizitionez .

Desi eu nu obisnuiesc sa folosesc vopsea, cu siguranta multe dintre voi o faceti. Iata ce reduceri au cei de la DM la diferire sortimente de vopsea de par :


In ceea ce priveste ingrijirea tenului, urmatoarele oferte sunt imposibil de trecut cu vederea :



Nu in ultimul rand, sa trecem si la categoria mea preferata : cosmeticele.

Nu uitati nici de oferta ASTOR :


Ei bine, eu v-am prezentat doar o parte dintre reducerele oferita in luna ianuarie de drogheria DM .


De care dintre ofertele de mai sus ati dori sa profitati ? 
Eu ma gandesc la Spray-ul de protecte termica de la Kallos.


Comentarii