Castigatorul concursului Libris !


Hello !!!
In primul rand as dori sa imi justific absenta prin volumul mare si complex de proiecte pe care le am de intocmit pentru facultate, precum si prin faptul ca se apropie sesiunea. Cel mai probiabil, voi reintra in ritmul normal incepand cu luna Februarie. Cu toate acestea, mai am cateva surprize pentru voi ce constau in cateva concursuri organizate atat pe Facebook cat si pe Blog.

Sa trecem la anuntarea castigatorului concursului sponsorizat de Libris. Din pacate, din cauza nerespectarii termenului de inscriere dat ( 10 Ianuarie, ora 23:59 ), am fost nevoita sa descalific urmatoarele persoane :
  • Roxana Elena
  • Tudor Elena
  • Vale Tina
  • Andreea Pepelea
  • Mada Madalina
  • Darling Ada
  • Lucian Gheorghe Tarta
  • Suzana Grigoras
  • Ion Oprea
Au fost in total 86 de inscrieri ( neluand in considerare persoanele descalificate ).

IMPORTANT ! Desi am precizat ca voi alege castigatorul utilizand mai intai List Randomizer si apoi serviciul Random.org, din lipsa de timp voi utiliza direct Random.org!

Castigatorul este...



UNGUREANU GABRIELA !!!

Astept mail cu datele tale personale, inclusiv numar de telefon, in termen de 24 h !!! Poti trimite mail accesand "Contact" din meniul blogului !!!


Comentarii