Un Tag parfumat ❤


Acest tag mi-a fost pasat de catre scumpa si nebunatica Kleo ce detine blogul Makeup and Beauty By Kleo

1 .Care este brandul tau preferat ( in calitate de parfumuri ) ?
Nu sunt de acord cu aceasta segmentare a parfumurilor dupa brand, intrucat nu asta conteaza ci ingredientele pe care le contine, aroma si felul in care te simti cand porti parfumul respectiv.

2 .Top 3 parfumuri preferate 
  • Coco Chanel Madmoiselle
  • DKNY Be Delicious
  • In Bloom by Reese Witherspoon 
3 .Ce arome preferi dulci/tari ?
Nici una, nici cealalta. Prefer parfumurile fresh, cu note florale si poate cu un strop de vanilie.

4 .Care este parfumul tau preferat?
Fara doar si poate, lider in topul parfumurilor mele preferate este : Coco Chanel Madmoiselle.
5 .Un parfum "bun" sub 50 de lei? 
Nu cred ca pot recomanda vreunul avand in vedere ca nu le retin pretul.

6 .Iti plac parfumurile barbatesti?
Maxim !

7 .Care este preferatul tau?
Hugo Boss - Boss.

8 . Ce preferi?  Parfumurile cu un miros puternic sau cele "slabute" ?
Cele cu miros potolit si lejer, nu vreau sa lesine nimeni pe langa mine.

9 . Se gaseste in geanta ta personala in acest moment macar o mostra de  parfum?
Nu.

10 .Un exemplu de parfum "dulce" care iti place...
 Just Cavalli I Love Her.

11 Unul "tare"...
Far Away de la Avon - nu l-am retinut pentru ca mi-a placut, doar ca imi amintesc ca este suficient de tare cat sa iti provoace o stare de ameteala.

12 . Obisnuiesti sa dai cu parfum prin casa ?
Sometomes. :-"

13 . Daca ti-ai face un parfum "numai al tau" ce nume i-ai da?
Be Sophisticated by Roxy .

14 . Ce ar contine?
Lacramioara, mere verzi, patchouli, trandafiri, portocale...

15 . Pleci din casa neparfumata?
Mi s-a intamplat de cateva ori .
Pasez acest tag tuturor celor care doresc sa il preia ! 
 
 

Comentarii