Despre Samponul -Tratament Arga'

Buna tuturor !
Intr-o postare anterioara legata de ritualul meu de ingrijire a parului am discutat foarte succint si despre samponul pe care il utilizez la ora actuala si anume : Samponul-Tratament Arga de la Nature's - Harmony and Wellbeing. Avand in vedere ca a trecut aprox. o luna de la achizitionarea lui, am reusit sa-mi formez o parere clara in legatura cu beneficiile si dezavantajele sale, parere pe care o s-o impratasesc in cadrul acestei postari - review.
Motivul achizitionarii
Luand in considerare mica mea obsesie pentru ingrijirea parului si faptul ca trec printr-o perioada destul de nefasta in ceea ce priveste aspectul general al podoabei capilare ( deteriorat ), am decis sa dau o fuga pana la Plafar si sa incerc si un sampon mai 'natural', fara parabeni si alte ingrediente chimice. 
Pe baza recomandarilor farmacistei, am achizitionat Samponul Arga' pentru uz frecvent, ce contine ulei de argan si alte componente mai putin relevante pentru mine ( inainte sa plec la cumparaturi lecturasem pe internet cum ca ulei de argan face minuni cu parul deteriorat ) si ce promite sa lase parul stralucitor, matasos, revigorat si usor de pieptanat .

Descriere generala

Ingrediente si pret
  • Uleiul de argan - este considerat a fi 'aurulul Marocului', elixirul frumusetii descoperit de femeime marocane. Acesta contine un procent ridicat de acizi grasi esentiali si fenoli, fiind mult mai rezistent la oxidare decat uleiul de masline. Uleiul de argan este folosit pentru intretinerea si frumusetea pielii, parului si a unghiilor.
  • Trandafirul de Damasc ( Rosa Damascena ) - revigoreaza pielea scalpului ;
  • Moringa Oleifera - o plantă tropicală originara din India, care este numita si „arborele vietii“ datorita numeroaselor beneficii aduse sanatatii . In cazul podoabei capilare, asigura repararea acesteia si are un efect anti-stres.
Experianta personala cu acest produs
  • Prezinta o consistenta asemenea unui gel fluid de culoarea mierii si o aroma pe masura - prajuturele cu miere si lamaie  - ce parfumeaza placut parul si lasa senzatia de curat si revigorat ;
  • Nu este testat pe animale! - It's Cruelty Free .
  • Inca de la prima aplicare am obervat o diferenta notabila si anume faptul ca parul era putin mai moale si usor de pieptanat .
  • In prezent, mentionez o vizibila reparare a parului in sensul ca acesta este stralucitor, usor de aranjat si cu un fir aparent mai sanatos si mai moale . De asemenea, este mult mai voluminos si mai rezistent la agresiune termica ( uscator, placa ). 
  • In ceea ce priveste dezavantajele, mentionez doar faptul ca , utilizat individual, fara Lotiunea Regeneranta cu Petroleum de la Gerovital sau fara uleiul de masline, determina o usoara accelerare a secretiei de sebum si anumite beneficii aduse parului nu mai sunt atat de vizibile ( volum, par moale ). Chiar am trecut prin nefericita intamplare in care parul meu arata si era efectiv aspru, aceasta in conditiile in care, din lipsa de timp, am aplicat doar samponul, fara tratamentele mele de rutina. 
  • Convingerea mea este ca samponul este vinovat in proportie de doar 30%  si ca parul meu extraordinar de pretentios si fin este de vina pentru toate aceste fluctuatii - acum un tratament este eficient si ofera rezultate, acum imi usuca parul si imi provoaca matreata. God knows, daca voi gasi vreodata un tratament  pe termen lung de care podoaba mea capilara sa nu se 'sature' atat de repede. 
  • De asemenea, in categoria minusuri, as dori sa includ si un raport calitate-pret usor dezavantajos in conditiile in care rezultate obtinute nu prea sunt pe masura pretului si a beneficiilor promise.
Concluzie generala
In opinia mea si pe baza rezultatelor obtinute, Samponul-Tratament Arga' face parte din categoria sampoanelor cu rezultate bune, dar nu exceptionale ( asa cum ma asteptam initial ). Posibilitatea de a ma reintoarce la Samponul cu Keratina de la Gerovital Plant este foarte mare , chiar sigura.

Produs : Sampon Arga' - Nature's Harmony and Wellbeing
Il poti cumpara de la : diferite plafaruri sau farmacii
Cantitate : 200 ml
Pret : 46.90 Lei
Nota : 8/10

Comentarii