Castigatoarele "Be My Valentine Make-up Contest " by Cosmetic Style sunt...

In primul rand, as dori sa va transmit sincerele mele felicitari pentru tot efortul depus si pentru  frumusetea machiajelor realizate ! 
Desi initial nu reusisem sa ating pragul minim de 13 participante necesare validarii concursului, intr-un final, cu sprijinul vostru, am reusit sa numaram 20 de participante
De asemenea, le multumesc tututor fetelor ce m-au sprijinit prin share-uri  !

Recunosc ca machiajele voastre reusite ne-au dat batai de cap mie si lui Gina de la Cosmetic Style, astfel incat am decis sa acordam 2 premii constand intr-un voucher de 100 de lei, respectiv 80 de lei. Cu aceste vouchere veti putea alege orice produse doriti de pe site-ul Cosmetic Style, in limita valorii impuse.
De asemenea, pentru a putea vizualiza toate cele 5 poze expediate de voi am realizat astazi colaje pentru fiecare inscriere in parte.

Fericitele castigatoare sunt :

1. Odette
2. Chocolate Bee
Felicitari dragele mele ! Astept datele voastre !

Va voi prezenta in continuare si restul participantelor, in ordine aleatoare :

1. Biank Ony

2. Amidome Amidome
 
3. Ana Iuly

 4. Anicka Maya

5. Bianca Orita
6. Diana Belean 

7. Diana Rosu

 8. Ela Scumpik 

9. Erika Lakatos

10. Fashion Girl
 
11. Manolache Mariana
 
12. Maria Emanuela-Coman

13. Mary Maftei

14. Nasty Angel

15. Red Meringue

16. Suzana Hirzoiu

17. Truta Loredana-Elena
 
18. Whatever Eva Wants

Felicitari tuturor inca o data ! Meritati !


Comentarii