Din lumea barbatilor ...

Let's talk about men !
Am tot zis ca voi face aceasta postare inca din Ianuarie si iata ca m-am decis asupra ei abia in Martie . Va voi prezenta cateva aspecte mai mult decat adevarate si extrem de savuroase in legatura cu sexul masculin. 

1. Barbatii ce poarta piercing-uri sunt mult mai capabili de a face fata unei casnicii fiindca s-au confruntat deja cu durerea si au cumparat deja bijuterii.
2. A te marita cu un barbat divortat reprezinta o dovada de responsabilitate fata de mediu. Intr-o lume in care exista mai mule femei decat barbati conteaza foarte mult sa reciclezi.
3. Barbatii adora telefoanele cu multe butoane. Ii fac sa se simta importanti.
4. Barbatii sunt suficient de curajosi pentru a merge la razboi, insa nu suficient de curajosi pentru a se epila inghinal.
5. Barbatii nu au celulita. ( Damn it ! )
6. Femeile sunt mult mai atente la ceea ce poarta decat barbatii. Nu vei auzi niciodata un barbat ce intra intr-un local  zicand : " Vai de mine ! Sunt atat de rusinat. Vreau sa plecam de aici ! Mai vad un barbat ce poarta frac ca al meu. "
7. Cand mai multi barbati se aduna laolalta, ei vor vorbi cu siguranta despre sport.
8. Ati observat vreodata ca in reclamele la bere nu exista nici macar un barbat cu burta de bere ?
9. Cand o femeie probeaza o rochie stramta, se gandeste ca s-a ingrasat. Cand un barbat incearca niste haine care sunt stramte, se gandeste ca au intrat la apa.

Puteti gasi si mai multe astfel de "adevaruri" AICI si AICI ! Am preferat sa le traduc asa cum am putut pe cele mai relevante si mai funny. 

Ce parare aveti ? True or Not ?

Comentarii