NYX reloaded + ce am primit recent ♥

Dupa cum spuneam intr-o postare anterioara voi mai organiza cateva sesiuni de vanatoare de reviste si iata ca una dintre aceaste sesiuni ( nu au fost decat 2 ) a inregistrat un succes veritabil. Ce am vanat ? Ei bine, am gasit revista Cosmopolitan cu doua produse pe care mi le doream si anume : un fard trio si pudra mosaic .


♥ Fardul trio este in nuanta Sahara/Suede/Chocolate si este foarte, foarte frumos. Culorile sunt suficient de pigmentate si mai mult mate ( in afara de nuanta cea mai deschisa, Sahara, care prezinta si putin sidef ) iar textura este foarte OK, deloc prafoasa.

♥ Pudra Mosaic este in nuanta Champagne, insa nu am incercat-o inca. In schimb am citit pe pagina oficiala Nyx ca poate fi folosita atat ca blush, cat si ca fard de ochi .

De asemenea, tot zilele trecute am primit si mult asteptatul colet de la Everyday Minerals
Ce am primit :
♥ Un blush in nuanta Sprung! ;
♥ Un fard de ochi divin Laptop ( stiu ca sunt ciudat, dar asa se numeste nuanta ) ;
♥ Un iluminator care mi se pare foarte bun.

Comentarii