Campania Ivatherm by Trender

În primul rând vreau sî-mi cer scuze pentru întârzierea acestei postări întrucât Beauty Box-ul Ivatherm a ajuns vineri, însă din motive întemeiate nu am dispus de suficient timp pentru a vi le prezenta.
Așadar, eu și prietena mea The Girly Avenue vom avea ocazia de a testa fiecare 2 produse alese de noi + câte o apă termală Herculane pentru fiecare. Nici nu îmi pot exprima în cuvinte entuziasmul atunci când am fost contactată de cei de la curier.
Eu voi testa :
  • Metrocreme – tratament al roșeței curanate și al inflamației feței provocate de rozacee
  • Fond de ten Joviale, nuanța 03
  • Apa termală Herculane
Prietena mea afurisită va testa :
  • Cremă pentru ten gras cu tendință acneică
  • Cremă antirid și anticearcăn contur de ochi
  • Apă termală Herculane
Vom revenii cu detalii și poze asupra produselor Ivatherm
Mulțumim Trender !
Voi ați încercat produsele de la Ivatherm ?

Comentarii