Cumparaturi Avon - Campania 9/2012♥

Bună tuturor !
Începând de acum  și dacă vă încântă ideea, vă voi prezenta ce mi-am achiziționat la fiecare comandă Avon J

1. Apă de parfum TTA – parfumul preferat al mamei încă din 1900 toamna.
2. Apă de toaletă TTA pentru EL – preferatul fratelui meu.
3.Mini apă de parfum Perceive – am redescoperit aroma încântătoare a acestui parfum pe care inițial îl clasificasem drept „băbesc”.
4.Ceasul cu 3 Brățări Aztec – a fost disponibil numai pentru reprezentanți la îndeplinirea anumitor condiții ănsă nu prea mă încântă.
5.Crema de corp SSS – textură cremoasă, numai bună pentru hidratare pe timpul verii și aromă ușoară de trandafir.
6.Geantă poștaș Lindsey – am cumpărat-o pentru a o tranforma în portfard pentru cosmetice.

Sper să vă placă ideea acestei postări.
Voi ce v-ați cumpărat de la Avon în Campania 9?

Comentarii