Just Discovered : Oyster Cutinol Rebirth Shampoo

Am descoperit produsele Oyster pe Miniprix si dupa mai multe research-uri via web am si comandat samponul pentru reconstructia parului  la pretul de 34 Lei ( 27.2 Lei de fapt fiindca a fost aplicata si o reducere de 20% ) . Comandasem initial si Serul Tratament din aceeasi gama dar nu a mai fost in stoc . Promite recuperarea structurii parului fragil si deteriorat prin ingrediente precum : cheratina,ulei de masline, henna, bacopa monnieri si melia azadirachta etc. ( mai multe detalii despre ingrediente in cadrul recenziei ce va urma ) .
    Sa vedem in ce masura face ceea ce promite in conditiile in care sunt saturata pana peste cap de tratamente-minune, costisitoare si totally useless . Am nevoie de un produs care sa nu imi ingrase parul de a doua zi, dar nici sa nu il usuce .
 Hard to find, am I right ?

Voi ati mai avut experiente cu produsele Oyster ?

Comentarii