Favoritele lunii Martie

La ultima postare despre produsele favorite ale lunii, eram extrem de incantata de sosirea primaverii dar se pare ca iarna a avut grija sa imi dea o lectie si timp de cateva zile bune a nins ca in miezul lui Decembrie. Mai sa cred ca vine Craciunul, nu Pastele !
Din fericire, primavara si-a reintrat in drepturi si sper sa nu mai experimentez nicio dimineata ca aceea de dupa mult exageratul cod portocaliu, cand am ramas pur si simplu blocata in fara geamului.

Iata si produsele preferate ale lunii Martie ( o parte dintre ele le-ati vizualizat si in postarile din lunile trecute ) :

1. Gel de curatare Avene Cleanance - un produs ce merita investitia, curata delicat si eficient, lasa pielea extrem de catifelata si cu o senzatie de confort de care nu ma pot lipsi in nicio zi.
2. Ser cu caviar Alive - il aplic dimineata pe pielea curatata anterior cu gelul de la Avene, are o textura lejera si lichida, se absoarbe rapid, nu lasa o pelicula lipicioasa si in 2 minute pot deja sa aplic urmatorul produs.
3. Lotiune de corp pentru piele foarte uscata si iritata de la Neutrogena- stiu ca doar acum cateva zile am cumparat-o dar este atat de buna incat trebuia sa o includ in categoria produselor iubite ale acestei Luni.
4. Tratament de albire a dintilor Pearl Drops - inca nu ma pot pronunta in privinta efectului de albire promis dar imi place felul in care curata si faptul ca nu imi sensibilizeaza gingiile.
5. Metrocreme de la Ivatherm - tratament pentru roseata cutanata si inflamatia fetei - un produs pe care l-am redescoperit din nevoia de a trata rozaceea cu care ma confrunt pe nas si obraji si acum mai nou si pe barbie.
6. Bronzer Mineral Hygienics - Warm Kiss
7.Paleta Avon Luxe - Cocoa Couture - desi ambalajul este destul de aspectuos si denota eleganta, este in realitate destul de mare si 'badaran' as zice. In schimb, nuantele sunt foarte frumoase dar nu foarte pigmentate.
La care dintre produsele prezentate ati dori sa fac review  ?

Comentarii