Today's little haul + Mascara Oriflame Volume Build PREVIEW

Hey!
Am avut astazi una din zilele mele cele bune. Am dormit mai bine de 10h dupa 3 saptamani de munca continua, insomnii si probleme de sanatate si thank God acum sunt mai bine.
Cum am ajuns sa fac iar cumparaturi ? 

Ei bine aveam mare nevoie de o crema sau o lotiune de corp pentru pielea mea foarte uscata si very itchy uneori si am gasit-o pe aceasta de la Neutrogena
A fost doar 18,45 Lei si am achizitionat-o din Carrefour. 
Am incercat pana acum Dove, Avon Planet Spa si Nivea si nu au fost deloc multumitoare, hidratarea era una doar de moment, pana a doua zi deja aveam pielea extrem de uscata iar disconfotul si aspectul ce rezulta nu sunt deloc placute.
Ieri am avut parte si de o mica surpriza din partea Oriflame. De fapt, surpriza trebuia primita de Marti dar nu eram acasa cand am fost contactata de curier dar in mod surprinzator mi-a promis ca a doua zi va veni un alt coleg sa-mi livreze coletul ( placut surprinsa de operativitate ) . Prin urmare, impreuna cu alte bloggerite norocoase, am primit noul Mascara Volume Build de la Oriflame pe care deja am incercat-o . Sincer, nu ma asteptam ca rezultatul sa fie chiar ca in descrierea citita pe internet dar m-am inselat amarnic. Este WOW !
*Norocul meu ca tocmai cu o zi inainte mi se terminase rimelul :)

Voi ce cumparaturi ati mai facut sau planuiti pentru viitor ?

Comentarii