Reviste glossy Septembrie : Glamour si Unica

Impresiile mele anterioare care făceau referire la sosirea toamnei şi la vremea răcoroasă s-au adeverit . Suntem la sfârşitul lui August şi deja am scos din dulap tor arsenalul de jachete, gecuţe, eşarfe şi balerini. Îmi amintesc vag că anul trecut pe vremea asta aveam aerul condiţionat setat  pe modul "vijelie", iar afară te topeai de căldură.

Revenind la "oile nostre", aseară am aruncat un ochi pe Lirc.ro la revistele glossy din luna Sepetembrie şi nu am putut trece cu vederea faptul că revista Glamour are mostra noului parfum Glamour de la Bourjois, iar Unica un produs full size Gatto Nero. La toate acestea se adaugă şi alte mostre şi varianta mini-size a şamponului pentru volum de la Clear.
Conţinutul fiecărei reviste este următorul :

Revista Glamour : şampon pentru volum Clear ( 50 ml ) ; mostră apă de parfum Glamour Bourjois, mostră ruj Ultra Color Avon ( nuanţa Chic ), catalog Yves Rocher .

Revista Unica : lapte de corp Gatto Nero ( 270 ml ), mostră  lapte de corp sub dus de la Nivea, mostră ruj Ultra Color Avon ( nuanţa Chic ), catalog Yves Rocher, catalog "Style it up ! ( bijuterii şi ceasuri ) " .


Următoareale pe listă sunt Femeia şi Avantaje . Cel mai probabil mâine le voi cumpăra întrucât astăzi nu am găsit rimelul Sexy Pulp, respectiv nuanţa ideală la oja Astor.

Ce părere aveşi de cadourile de luna aceastea din revistele glossy ? 
Tentante sau nu prea ?


Comentarii