Mini Giveaway cu Mini Produse


Vă propun în continuare un mic concurs cu mini produse ( în afară de oja Rimmel ) pe care eu deja le iubesc și le am în varianta full-size ( parfumul Katy Perry este singurul care face exceptie, a fost de ajuns o singură pulverizare ca să mă conving că este prea dulce pentru mine ) .


Mini produsele oferite sunt :
- mostră apă de parfum Killer Queen - aprox. 5ml ( când am primit această miniatură am pulverizat o singură dată pentru a testa aroma )
- mostră Vichy Aqualia Thermal Light - 15 ml
- mini săpun Dove - 25 g
- mostră BB Cream Bioderma - 5 ml
- ojă Rimmel London ( full size )
- mostră balsam CHI Rx Moisture Terapy - 14 ml 

Conditiile de participare sunt :
1. Să mă urmăriți prin GFC.
2. Să dați LIKE paginii de Facebook Sophisticat .
3. Să dați SHARE acestui concurs pe pagina personală de Facebook. 
4. Pentru a ține evidenșa participărilor, trebuie să îmi lăsați un comentariu la această postare cu nume GFC, nume Facebook și link-ul către SHARE-ul de pe pagina voastră.

* Toate condițiile sunt obligatorii și extrem de simple 

Termen înscrieri : până pe 30.11.2013
Desemnare câștigător : 02.12.2013

Mult noroc !

Comentarii