This Monday I'm in love with ...


Vreau să ningă !

Și cu asta cred că am spus tot ce vroiam să cuprind în cadrul acestei postări. Probabil că mulți mă veți contrazice sau mă veți urî pentru afirmația de mai devreme dar, îmi este atât de dor de aroma de portocală ce învăluie casa, căldura moleșitoare ce te cuprinde când vii de afară și bucuria de a privi de la fereastra dormitorului fiecare fulg de zăpadă care se așează timid pe pervaz, încât chiar nu văd de ce nu aș avea dreptate.

Și fiindcă tot vorbeam de aroma de portocală, mărturisesc că sunt înnebunită după produsele de îngrijire cu acest miros. Până atunci mă bucur de loțiunea de corp de la I love cosmetics ... pe care am cumpărat-o din DM la prețul special de 19 Lei.

Iubesc textura, rapiditatea cu care se absoarbe în piele, modalitatea extrem de facilă de dozare și desigur parfumul delicios care persistă pe piele.

Îmi pare rău că nu am cumpărat și varianta cu vanilie și înghețată dar probabil că urmează.

Vă doresc un început de săptămână plin de reușite și cât mai liniștit !

Comentarii