Comanda de pe Kurtmann.ro : Partea I

Prima comandă pe Kurtmann.ro a fost făcută la începutul acestei primăveri și de atunci m-am îndrăgostit efectiv de acest site, de promptitudinea cu care sunt livrate comenzile  și de calitatea articolelor vestimentare pe care le-am achiziționat de-a lungul acestui an.

Kurtmann.ro este de fapt unul dintre primele outlet-uri online din România care a câștigat rapid popularitate în rândul consumatorilor datorită numeroaselor reduceri și a lichidărilor de stoc constante. Acum pe site găsim mărci precum : Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Pimkie, Cache Cache, Tally Weijl, Mango, Vila, Leftties, Pieces, Massimo Dutti etc. și articole vestimentare și accesorii pentru femei, bărbați și copii .
Comanda pe care v-o prezint în continuare  a fost făcută de Black Friday, 30.11., când peste 3000 de modele au fost reduse cu 50%  și reprezintă o mică parte din ceea ce am cumpărat atunci.

- Colanți Stradivarius : aprox. 18 Lei, ulterior am mai facut o comandă când reducerea aplicată a ajuns la 70% și i-am luat mamei aceeași pereche cu 10 Lei ;

- Tricou Bershka : aprox. 15 Lei, cred că este produsul meu preferat din comanda aceasta, imediat după cardigan-ul care o să vi-l arăt data viitoare. Partea din față este din bumbac, iar partea din spate este dintr-un material foarte vaporos care mi-e îmi vine fix ( am ales S și mi se potrivea M, care de altfel nu era în stoc ) ;

- Pantaloni scurți Pimkie - aprox. 35 lei, sunt conștientă că este iarnă și totuși doar când am văzut prețul i-am și adăugat în coș. Sunt mărimea 38 și îmi vin perfect.

Toate produsele au venit cu etichetă dar nerăbdătoarea de mine le-a rupt la majoritatea dintre ele . 
Pe 30.11. am băgat comanda și Marți pe 3.12. a și sunat curierul, foarte repede având în vedere nebunia cu Vinerea Neagră.

Tocmai fiindcă de fiecare dată totul a descirs perfect, aceasta nu este nici prima, dar nici ultima comandă de pe Kurtmann.ro . 
Vă recomand și vouă să aruncați un ochi pe site, mai ales că stocurile sunt actualizate zilnic !
Dacă vă abonați și la newsletter, veți fi și informați atunci când pe stoc apare marfă nouă sau sunt redcueri !

Și vă mai spun un secret : de multe ori prefer hainele din outlet celor din magazine, aceeași calitate dar la prețuri mult, mult mai accesbile .

Comentarii