The Christmas Tag 2013

Am preluat acest tag de la Rally și vă invit pe toți să vă exprimați părerea. 
Având în vedere că au mai rămas atat de putine zile până la Crăciun, să dăm startul „interogatoriului”.
 

1. Preferi un brad de Crăciun real sau unul sintetic ?
Maybe it's just me dar nu îmi plac sub nicio formă brazii artificiali datorită mirosului evident de plastic și a faptului că arată exact ca un ornament oarecare, nu are acea aură de sărbătoare, acel miros inconfundabil al naturii care aduce Crăciunul în casele noastre. Poate că este mai accesbil dar cu siguranță nu poate înlocui un brad natural. Prin urmare, anul acesta, ca în fiecare an, eu și familia mea am cumpărat o minunăție de brad natural, pe care l-am împodobit cu drag și pe care îl puteți vedea parțial și în poză.

2. Ești într-o cafenea, este luna Decembrie. Ce îți comanzi ?
Poate că răspunsul meu vi se va părea unul atipic, dar ce îți poți comanda altceva într-o zi friguroasă de iarnă decât o ciocolată caldă cu o aromă de sărbătoare.

3. Care sunt culorile tale preferate pentru a decora bradul ?
Până anul trecut impodobirea bradului a fost strict sarcina mea însă oboseala și-a spus cuvăntul anul acesta, când ai mei s-au ocupat de acest lucuru. Culorile preferate anul acesta de mama sunt roșu șă autiu, nuanțe uzuale dar specifice sărbătorii Crăciunului.

4. Preferi să primești sau să oferi cadouri ?
Prefer să dăruiesc, fiindcă nimic nu se compară cu bucuria și zâmbetul sincer al celor cadorisiți. Însăși veselia lor este un dar pentru mine.

5. Cum arată masa de Crăciun tadițională pentru tine ?
Încă o dată mă aliniez banalului și recunosc că iubesc mesele în familie cu aromatul cozonac, vestitele sarmale și delicioasele prăjituri ale mamei.

6. Cum îți place să te îmbraci în ziua de Crăciun ?
Sincer, nu întțeleg de ce ar trebui să mă îmbrac într-un fel anume de Crăciun. Cu toate acestea recunosc că în fiecare an am ceva specific ce port pe toată perioada sărbătorilor. De exemplu, anul trecut am avut papuci de casă cu cap de Moș Crăciun. :))

7. Care este melodia ta preferată de Crăciun ?
Deși am o listă întreagă de melodii de sărbători ( și nu, nu împodobim bradul pe melodia lui Fuego ), recunosc că am o afinitate specială față de un cântec pe care l-am auzit prima dată în seria „Home Alone” și de care m-am îndrăgostit iremediabil : „Somewhere in my memory” .

8. Care este filmul tău de Crăciun preferat ?
La ceastă îmtrebare am 2 răspunsuri. Fără dubii este „Home Alone 1” și „Home Alone 2”.

9. Obișnuiești să deschizi cadourile înainte sau după masa de Crăciun ?
Oare cine ar rezista să aștepte până termină de servit masa ? Not me. Dimineața la prima oră mă găsiți pitită sub brad, desfăcând de zor la cadouri .

Aștept cu drag și răspunsurile voastre !

Comentarii