DM Aprilie : Maybelline Mega Plush si alte oferte


Unca calda, una rece...azi balerini, maine cizme . Cam asa se pare se joaca cu noi vremea de afara si nu m-ar mira deloc ca anul acesta sa avem parte de o zi de Paste ploioasa .

Joi am vazut pe blogul lui Jully ofertele din Aprilie ale magazinului DM si fiindca tocmai mi se terminase rimelul Master Curl de la Oriflame astazi am dat o fuga si mi-am luat Maybelline Mega Plush ( 20.99 Lei ) .

Din pacate, nu sunt mare fana a rimelurilor Maybelline. Anteriorul, The Falsies, a fost o dezamagire completa din aproape toate punctele de vedere, insa in urma recenziilor pozitive lecturate pe alte bloguri am zis sa le mai acord o sansa. Momentan nu am nicio prima impresie asupra acestuia, maine dimineata va fi folosit pentru prima data.

In afara de  mascara, curioasa fiind din fire, am cautat si alte oferte din revista si pot spune ca nu am vazut redus nici fdt Rimmel Match Perfection si nici gelurile de dus Bourjois. Am vrut sa intreb de ce nu sunt si acestea incluse in oferta conform revistei, insa m-am lasat pagubasa cand am zarit fetele "binevoitoare" ale doamnelor din magazin .

Am si vesti bune !  Multe produse Nivea reduse, inclusiv lotiunea hidratanta sub dus Nivea In-shower body milk (11.99 Lei / 250 ml ) si gelul de dus Nivea Creme Care ( 11.19 Lei / 500 ml ) pentru care voi reveni zilele acestea in DM.

Pentru a vedea oferta completa a magazinului puteti intra AICI.

Maine este Luni asa ca bucurati-va de ultimele ore de liniste !

Comentarii