Castigatorul concursului din Noiembrie

Mini-concursul meu a luat sfârșit, dar asta nu înseamnă că este și ultimul. Am cam dat-o în bară cu respectarea termenului de 08.12 fiindcă nu îmi dau seama cum de la mine 7 a devenit 8. Într-un final, am realizat greșeala și ca să mă revanșez pentru gafa postată pe Facebook, am decis să anunț câștigătorul în această seară, deși am mențonat că acesta va fi extras pe 10.12. Mai mult decât atât, mâine voi și merge la poștă ( asta dacă voi primi datele de contact la timp ).

Fără dublele înscrieri, au fost în total 356 de participanți.

Deși premiul este unul modest, sper că am făcut o surpriză de sărbători lui Pașca Alexandra Ana Maria!


Draga mea, aștept cât mai repede posibil datele tale printr-un mesaj pe Facebbok ( nume complet, adresa completă, cod poștal ).

Vă aștept cât de curând cu un nou concurs!
Revin cu detalii!

Comentarii