[ Shopping ]: Cumparaturi de pe Vegis.ro

Aseară vă povesteam pe Facebook despre cât de încântată am fost de articolul Adinei de la Septembrie Joi despre uleiuri, cât și despre prima mea comandă pe Vegis.ro și astăzi iată că a și ajuns.

În legătură cu derularea efectivă a comenzii nu am decât cuvinte de laudă. Luni seara comanda era plasată, marți am primit confirmarea pe mail și astăzi a ajuns la mine în stare perfectă. Cu greu m-am putut abține să nu mai adaug câteva suplimente și tincturi în coșul de cumpărături pentru a atinge pragul de 150 de lei și a beneficia de transport gratuit. Și mai surprinsă am fost când am văzut că cei de la Vegis comercializează suplimente marca Solgar și exact pe cele pe care am tot amânat să le comand de pe iHerb.


Bilanțul primei comenzi, cu siguranță nu și ultima, este următorul:
- supliment Solgar pentru piele, păr și unghii - 60.38 lei
- tinctură de ardei iute Dacia Plant - 8.59 lei
- tinctură de urzică Dacia Plant - 8.59 lei
- tinctură de mesteacăn Dacia Plant- 8.59 lei
- ulei de argan cosmetic Longevita - 29.22 lei

Voi folosi tincturile pentru a prepara un tratament special împotriva căderii părului, despre care vă voi povesti într-o postare viitoare, iar uleiul de argan pentru răsfățul tenului pe perioada anotimpului rece.

În seara aceasta deja le voi pune pe toate la treabă. Aștept cu nerăbdare rezultatele.

Comentarii