[ TAG ]: Get to know me

Nu mi-a pasat nimeni acestă leapșă ( who the hell wants to know me? ), dar fiindcă îmi place tematica acestui tag și ideea de a împărtăși cititorilor o bucățică din tine și trecutul tău, nu m-am putut abține și rezultatul îl aveți mai jos sub formă de răspunsuri la câteva întrebări destul de intime, zic eu. 

Înainte, aș dori să încep cu o mărturisire. Sunt sigură că denumirea blogului și toate pozele cu pisicuțe pe care le vedeți pe pagina mea v-au indus în eroare și aveți impresia că sunt o mare iubitoare de pisici. Greșit! Iubesc toate animelele, însă am o afinitate specială pentru câini și îmi doresc unul de când mă știu.

Unde te-ai născut?
M-am născut, am crescut, m-am școlit și m-am angajat în Pitești. Iubesc acest oraș pentru amintirile pe care mi le-a pricinuit și oamenii dragi pe care i-am întâlnit.

Ai fost numită după cineva?
Aici este o poveste puțin complicată. Roxana este un nume ales de mama, deși tata a insistat pentru Laura, iar Florina este nume după nașul meu. Însă toți îmi spun Roxy sau Poxy ( ador poreclele ).

Când este ultima dată când ai plâns?
Fiindcă sunt o fire extrem de sensibilă, dar care extrem de rar își expune sentimentele în public, ultima dată am plâns, de fapt lăcrimat mai degrabă, aseară după ce am văzut un video extrem de emotionant cu un cățeluș.

Ai copii?
Nu, dar îmi doresc și am în plan pentru viitorul apropiat un bebe.

Dacă ai fi altă persoană, ai fi prietenă cu tine?
Clar! Iubesc oamenii pozitivi, glumeți și cel mai important, loiali.

Ai animale?
Dacă pisicuța prietenului meu se pune, da. Altminteri recunosc că îmi doresc un cățeluș de când eram mic copil. Singura promisiune pe care am reuțit să o obțin de la scumpul meu viitor soț este formată din doi porcușori de guineea sau o chinchilla. Rămâne de văzut!


Folosești sarcasm?
Până nu demult, mai des decât ar fi permis. Cu timpul însă am învățat să dozez cu măsură acest sarcasm.

Ai face bungee jumping?
Nu.

Care sunt cerealele tale favorite?
Cini Minis cu scorțișoară.

Ce culoare au ochii tăi?
Banalul și anostul căprui închis.

Scary movies sau happy endings?
Fără dubii happy endings. Nu prea tolerez filmele horror, cu atât mai puțin cele thriller.

Ai frați sau surori?
Un frate mai mic, pe care îl iubesc până la stele și înapoi.

Computer sau TV?
TV pentru desene animate și computer pentru restul. Nu pot renunța la niciuna dintre cele două.

Care este primul lucru pe care îl observi la o persoană?
Ochii spun întotdeauna totul.

Care este mirosul tău preferat?
Cel de portocală.

Cel mai lung timp pe care l-ai petrecut departe de casă?
7 zile la mare sau la munte.

Ai talente speciale?
Uite o întrebare la care nu știu ce să răspund.

Ce hobby-uri ai?
Deși sună plictisitor, ador să citesc aproape tot ce îmi pică în mână. indiferent că este o revistă glossy, beletristică sau o lectură motivațională. Îmi place să lucrez cu oameni și deși momentan nu mai activez in domeniul turismului, mi-ar plăcea, cândva, să revin la un job in acest domeniu.

Ești îndrăgostită?
De mai bine de 8 ani iubesc o persoană specială, care îmi va deveni și companion pe viață de anul viitor.


Îmi face plăcere să invit pe oricine dorește șă răspundă la acest tag. 

Comentarii