[ Wishlist ]: 5 produse pentru par

În ultimul an am dezvolat o adevărată obsesie pentru produsele de îngrijire și styling pentru păr. Am încercat mai bine de 10 șampoane, tratemente cu ulei de măsline, ulei de ricin, ulei de argan, un ser foarte bun de la Sabio și câteva măști home made. Există si un motiv, desigur, pentru această nebunie curată și se numește păr extrem de rar, fin, moale, imposibil de disciplinat și cu asta am spus tot.
Problema aceasta o am, de fapt, dintotdeauna și nici până acum nu am încă un ritual de îngrijire a părului bine pus la punct. Poate o să vă povestesc într-o postare viitoare despre tratamentele și măștile pe care le încerc la ora actuală, însă până atunci, vă arăt 5 produse pe care îmi propun să la încerc cât mai curând cu putință.

Înainte, aș dori să îi mulțumesc Silviei de la Testaholic pentru articolul despre rutina personală de îngrijire a părului, fiindcă o parte dintre produse intenționez să le cumpăr mulțumită ei.


Sunt doar 5, dar mi le doresc pe toate în același timp și soluția este aoro.ro, singurul site pe care le-am găsit pe toate. Ele sunt:

- peria de păr Tangle Teezer The Original pe care am mai menționat-o într-un wishlist, dar care nici până acum nu am reușit să o cumpăr. 

- Vichy Dercos șampon împotriva căderii părului fiindcă pe lângă faptul că am o podoabă capilară imposibilă, mai are și momente când am impresia că năpârlesc.

- Garnier Fructis Miraculous Oil, un ulei pe care nu l-am văzut în niciun magazin dar despre care se zvonește că este un dupe foarte bun pentru prețiosul Morrocanoil.

- Label.m spray pentru protecția termică a părului - folosesc cât mai rar cu putință placa dar îmi este greu să renunț la foehn, așa că am mare nevoie de un astfel de spray.

- Redken Body Full spumă pentru volum - în marea majoritate a timpului părul meu este flat și lifeless și fiindcă Silvia are aceeași problemă ca și mine și laudă acesastă spumă, atunci why not?

TOTAL = 249 Lei

Poate pare deplasat prețul total, dar cei care se confruntă cu ceva asemănător vor înțelege cu siguranță.

Dacă aveți recomandări de tratamente, măști sau șampoane pentru mine, le aștept cu mare drag.

Comentarii