Review: Bioderma Sensibio Tolerance Plus+

Cel mai probabil, primul gând care o să vă treacă prin minte va fi acela că exagerez cu lauda la adresa produselor Bioderma, dar nu am cum să nu apreciez un brand care lansează produse de îngrijire și curățare a tenului atât de bune. Vorbim despre ingrediente benefice, ambalaje igienice și cea mai populară loțiune micelară ( Bioderma Sensibio H2O ). Acestea sunt cele 3 lucuri ce îmi vin în minte atunci când pronunț „Bioderma”.

Recunosc că inițial nu am fost foarte încântată de această cremă - tratament. Pur și simplu nu îi găseam un loc în rutina mea și imediat ce aplicam fondul de ten se cojea de pe față, așa că l-am pus de o parte pentru mai bine de 3 luni. O dată cu primele zile de iarnă, am acordat o a doua șansă acestui produs. La ora actuală îl folosesc zilnic ca și cremă hidratantă și calmantă pentru tenul meu intolerant.


Descrierea producătorului:

- brevetul Neurocontrol inhibă senzația de disconfort cauzată de factorii externi și interni;
- calmează imediat și previne hiperreactivitatea crescând pragul de tolrenață;
- conținutul de Sodiu PCA fortifică funcția de barieră a pielii;
- fără parfum, flacon închis ermetic, hipoalergenic;
- o bază de machiaj excelentă .

Ingrediente ( preluate de pe site-ul oficial Bioderma ):
AQUA/WATER/EAU, COCOGLYCERIDES, GLYCERIN, SILICA, GLYCERYL STEARATE, SODIUM CITRATE, CAPRYLOYL GLYCINE, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, SODIUM PCA, ACETYL TETRAPEPTIDE-15, UNDECYLENOYL GLYCINE, SCLEROTIUM GUM, SODIUM HYDROXIDE

Ce iubesc la acest produs:

- ambalajul ermetic și pompița ce ajută la dozarea igienică a unei cantități optime de cremă;
- din păcate, am un ten intolerant care răspunde prin roșeață, descuamari și chiar usturime la anumiți exfolianți chimici, creme pentru protecție solară, brevoxyl sau pe perioada anotimpului rece. Crema - tratament Sensibio Tolerance Plus+ este ajutorul meu de nădejde în aceste cazuri, îl aplic și în câteva momente pielea se calmează și își recapătă confortul;
- îl aplic deregulă o dată pe zi, înainte de aplicarea fondului de ten, sau local după ce folosesc o cremă cu peroxid de benzoyl pe coșurile ce se ivesc sporadic;
- are o textură foarte ușoară, aproape lichidă;
- se absoarbe imediat și chiar este o bază de machiaj excelentă. Momentan, face echipă foarte bună cu fondul de ten Ifallible de la L`Oreal.


Ce mă deranjează:

- vara trecută nu s-a descurcat tocmai admirabil și chiar nu îmi pot explica de ce în momentul în care aplicam fondul de ten se cojea efectiv de pe față. Menționez că în perioada respectivă foloseam deja de mai bine de 3 luni exfoliantul cu 8% AHA și de numai o lună exfoliantul lichid cu 2% BHA de la PC și tind să cred că aceasta ar putea o fi o posibilă cauză a dezamăgirii mele inițiale față de acest produs.

Concluzii

Un alt produs Bioderma pe care vi-l recomand cu încredere pentru cei cu ten intolerant și hiperreactiv.

Detalii generale:

Produs: Bioderma Sensibio Tolerance Plus+
Cantitate: 40 ml
Preț: 50 - 62 lei
Nota: 9/10

 

Comentarii