Comanda iHerb.com #1




Cunoașteți cu siguranță nebunia ce s-a creat în jurul acestui site, în special în rândul bloggerilor de beauty. Cred că de mai bine de doi ani amân și tot amân o comandă, schimb și reschimb produsele din coșul de cumpărături, deși niciodată nu s-a concretizat nimic. Singurele temeri care s-au manifestat în tot acest timp au fost cele legate de taxele vamale și de pierderea coletului. Tentată fiind în permanență de dragele mele Georgiana ( Georgia s Mirror ) și Andreea ( A Beauty tale ), mi-am luat inima în dinți și am plasat primea mea comandă pe iHerb.com.

Avizul a sosit cu o zi înainte e data estimată, astfel încât a doua zi, pe 23, eram deja la poșta normală. Deși conform datelor de pe aviz era imposibil să fie nevoie să merg la poșta vamală, vă spun că am avut emoții mai ceva ca în perioada examenelor din sesiune. Și nu m-am putut liniști până când nu am părăsit sediul poștei cu coletul în brațe și vizibil încântată de victoria mea.


Și acum să vă prezint produsele componenete ale primei mele comenzi iHerb.com. Pensula Bdellium  985 am achiziționat-o din curiozitate, dar și de nevoie. Eram în căutarea unei pensule pentru pudră de ceva timp. Cât despre cealalta pensulă Bdellium 945, pe aceasta am luat-o special pentru bronzer-ul BB Bronze Booster de la Physicians Formula. Rezultatul este unul perfect, fix ceea ce îmi doream. Fiindcă tot am menționat bronzer-ul, pe lângă faptul că se potrivește de minune cu nuanța tenului meu, are și SPF 20. 


La capitolul suplimente, am fost extrem de fericită când am descoperit pastilele mele preferate pentru păr, piele și unghii de la Solgar la un preț mai mult decât rezonabil pentru 120 de tablete ( aprox. 60 de lei ). Același preț, chiar mai mare, îl dădeam aici pentru 60 de tablete. Din acest punct de vedere am făcut o super afacere. Deja am pus ochii și pe alte suplimente cum sunt cele de la Alive.


Șamponul Andalou Naturals l-am cumpărat pe baza tipologiei părului meu și luând în considerare numeroasele recenzii favorabile de care beneficiază. Mă tem însă că voi avea parte de o nouă dezamăgire, având în vedere câte promite pe etichetă. Cât despre toner-ul de la Reviva Labs cu acid glicolic, pe acesta l-am luat urmând exemplul Andreei care a fost foarte mulțumită de el.


Promit că reveni cu detalii, cu min-recenzii pentru toate produsele menționate. Deja coșul meu de cumpărătui pentru comanda viitoare include 4 produse. Am avut chiar tupeul să îmi fac și un wishlist.

Dacă aveți și alte recomandări pentru mine de pe iHerb.com, le aștept cu drag.

 photo iherb_zpsrs77zpyn.jpg


Comentarii