Ultimele reduceri din an de la DM, Kurtmann, Brand Circus si H&M

Ultimele cumpărături, ultimele pregătiri, ultima sută de metri până la Crăciun. Nu am înteles niciodată de ce unii lasă aproape toate pregătirile pentru ziua Ajunului şi sunt destul de mulţi având în vedere învălmăşeala din magazine.
Tot din motiv de sărbătoare, nu doar magazinele fizice ci şi cele online ne întâmpină cu o sumedenie de reduceri. O mică parte dintre ele am reuşit să le adun aici, deşi cu siguranţă aş primi comanda săptâmăna viitoare dacă m-aş decide să cumpăr ceva.
În magazinele DM avem mai multe reduceri ca de obicei şi desigur mult mai tentante. Cu greu mă abţin să nu mă cadorisesc cu un set de la Dove ( la cumpărarea unui set de minim 35 lei, se primesc şi 7 lei înapoi ), un parfum Heat de la Beyonce, o ojă de la L Oreal Paris şi poate şi un fond de ten de la Maybelline. Şi ca să nu ziceţi că sunt egoistă, am selectat şi câteva seturi demne de luat în considerare pentru jumătatea noastră masculină.

Pe Kurtmann avem transport gratuit la toate comenzile cu o valoare mai mare de 90 de lei. Am pus ochii pe câteva accesorii foarte faine şi ă bucur tare că acum hainele sunt fotografiate pe manechin, astfel să putem aprecia şi noi măsurile.


BrandCircus.ro nu se lasă nici el mai prejos şi oferă reduceri de până la 50% la rochii şi bluze. Recent am avut şi eu o experienţă plăcută cu acest site în condiţiile în care un produs nu mi s-a potrivit şi au fost de acord să îmi trimită altul la schimb, cu o mică diferenţă din partea mea pentru transport.


Pe site-ul H&M aproape că m-am pierdut printre atâtea reduceri de pâna la 50% pentru tot felul de articole. Dar nu mă grăbesc, reducerile se pare că sunt valabile până la 02.02.2016. În acest moment am la activ 3 comenzi şi de absolut toate sunt mulţumită.


Vă urez o seară de ajun liniştită şi spor la cumpărături chibzuite pentru Revelion! :)

Comentarii