Prima mea paletă de farduri Melkior Professional | Review și swatch

 Salutare, dragilor!

Printre gângureli și chicoteli bebelușești am reușit să „strecor” și postarea promisă cu prima mea paletă de farduri de la Melkior Professional. După aproape două săptămâni de folosire zilnică am ajuns să regret că am amânat până acum comanda. Ce m-a convins că am nevoie de cât mai multe nuanțe? Simplu. Pigmentare și rezistență la superlativ, versatilitate și diversitate.

Dar să vă și arăt ce nuanțe minunate am primit:


Pe lângă calitate trebuie să menționez și cantitatea generoasă de fard din fiecare rezervă, 3.2 gr mai exact. Cât despre diversitatea nuanțelor și a texturilor aceasta este una impresionantă. Este imposibil să nu găsești ceea ce cauți la Melkior. Dacă mai ai ocazia să mergi și în magazinul lor fizic să le testezi cu atât mai bine. Momentan mă mulțumesc să comand online, mai ales că aproape zilnic au oferte speciale. În urma unei astfel de ocazii, 1 + 1 gratuit la rezerve de fard selectate, am ajuns și eu să îmi creez propria paletă.

Nuanțele mate au o textură foarte fină și sunt bogat colorate. Într-adevăr sunt ușor prăfoase, dar din câte am înțeles acest lucru se datorează tocmai pigmentului foarte bogat. Cât despre fardurile sidefate acestea au o formulă impecabilă, cremoasă, strălucitoare, intensă. Sunt preferatele mele!

 *pozele nu au fost editate în niciun fel

Pe pleoape se aplică și combină foarte ușor, intensitatea nuanței se păstrează foarte frumos sau se poate estompa cu ușurință dacă nu se dorește un machiaj intens. Le-am utilizat  atât combinate, cât și singular, ba chiar si ca eyeliner (în special nuanțele Steel și Unique Touch). Din păcate nu am avut ocazia să le testez alături de un primer pentru a putea compara rezistența ( din punctul meu de vedere nici nu ar avea nevoie de unul ).

*pozele nu au fost editate în niciun fel
De când le-am primit le-am purtat zilnic și m-au convins să pun de o parte toate celelalte farduri și palete din colecție. Combinațiile care se pot face sunt atât de variate că este imposibil să nu reușești atât în a realiza un machiaj de zi, cât și unul de seară. Nuanța pe care am folosit-o cel mai des este Steel, după cum se poate vedea și din poza în care v-am arătat paleta.

Nu pot încheia decât prin a menționa încă o dată cât de încântată sunt de aceste farduri minunate. Aștept cu nerăbdare o altă ofertă pentru a comanda și alte culori și a îmi extinde colecția.

Nu uitați că la fiecare 6,12 sau 24 de rezerve comandate, Melkior ne oferă paleta cadou. 
De asemenea la o comandă de minim 49 de lei transportul este gratuit.

Acum că eu v-am arătat prima mea paletă Melkior, mi-aș dori să îmi arătați și voi poze cu ale voastre.
💟

Comentarii