Cele mai noi produse de machiaj și îngrijire din rutina personală

Bine v-am regăsit!

Astăzi o să vă arăt câteva noutăți cosmetice și de îngrijire, primite drept cadou, spre testare sau pur și simplu cumpărate din proprie inițiativă, asupra cărora îmi doresc să revin cât mai curând cu o părere finală.


În materie de machiaj am un singur produs, pe care l-am testat chiar în noaptea de Revelion, grație lui Kleo de la BeautyByKleo care a fost tare drăguță și mi-a trimis o mostră spre testare. Este vorba despre fondul de ten Catrice HD Liquid Coverage, în nuanța Light. Pe scurt? Acoperire medie spre mare, aspect semi-mat, rezistent și perfect pentru poze. Eu l-am găsit la un stand de cosmetice din Auchan cu 45 de lei, dar îl puteți comanda de pe 1001cosmetice.ro cu 33 de lei. 

În luna lui Moș Crăciun am primit de la Bioderma 2 produse din gama Hydrabio, pe care le-am introdus imediat în rutine de îngrijire a tenului. Serul pentru ten deshidratat a devenit foarte repede preferatul meu, în timp ce apa micelară Hydrabio H2O o folosesc pentru îndepărtarea machiajului ochilor (deși conține parfum nu mi-a iritat niciodată ochii).

Pentru îngrijirea părului mi-am comandat recent de pe BebeTei un șampon pentru scalp sensibil și un ser energizant intensiv împotriva căderii părului, ambele de la Wella Professionals. Mi-am pus mari speranțe în aceste 2 produse și mi-am propus chiar de astăzi să încep să le folosesc. Urați-mi noroc!

La capitolul de îngrijire a corpului cel mai tare sunt încântată de faptul că am descoperit produsele Herbaris. Am primit de la ei 3 săculeți, fiecare cu câte două biluțe efervescente cu sare de baie, un săpun natural cu anason și un balsam de buze. Cu greu am reușit să păstrez pentru poză și ultima bilă cu sare de baie, atât de tare ne plac. Zic „ne” plac fiindcă și al meu soț a fost încântat de ele. Pe lângă faptul că pielea este fină, hidratată și parfumată chiar și a doua zi, aroma lor este extrem de relaxantă. Uleiul de corp pentru fermitate de la Clarins este primit în urma participării mele la un concurs organizat de Bianca Poptean. Este un produs cu conținut 100% natural, inclusiv ulei de alune, rozmarin, mentă și mușcată. Miroase puternic a ierburi, probabil de la rozmarin, și este recomandat pentru tonifiere, îmbunătățirea elasticității pielii și diminuarea vergeturilor. Afirmațiile acestea par de vis, dar sunt conștientă că și dacă vor fi rezultate ele se vor vedea în timp. 

Acestea sunt noutățile din ultimele săptămâni. Deși luna cadourilor s-a sfârșit, am pregătit deja un alt wishlist cu produse de la Paula's Choice, Clinique, Nina Ricci și poate, poate ceva de la Benefit. 

Vouă ce v-a adus Moș Crăciun și noul an?



Comentarii