Review : Viaderm Complete

     In primul rand, tin sa mentionez ca am un par extrem de fragil, fin, subtire si cu tendinte de ingrasare ( toate defectele posibile adunate la un loc ). Astfel, parul meu este extrem de pretentios, face 'mofturi' la majoritatea sampoanelor de pe piata si se plictiseste repede de cele care ii priesc. Ce sa mai...dorinta oricarei femei :)) . Dar, dupa 3 ani de search intens, am gasit in sfarsit formula care ii mai domoleste 'fitele' ( ca sa zic asa ) si care ma ajuta sa tin sub control procesul de cadere a parului ( care se agravase foarte tare in ultimele 6 luni ).

Acestea fiind spuse va voi prezenta in continuare secretul care mi-a salvat parul :

Viaderm Complete de la Walmark

Ce spun cei de la Walmark :
  • Viaderm Complete este o combinație unică de substanțe cu efecte dovedite științific în creșterea, regenerarea și hrănirea corespunzătoare a firului de păr, în redobândirea și menținerea sănătății stratului inferior al dermului și a rezistenței unghiilor ;
  • Actionează din interior spre exterior ;
  • Asigura nutritia corectă a pielii, părului și unghiilor;
  • Previne căderea părului ;
  • Reglează cantitatea de sebum eliberată la rădăcina firului de păr ;
  • Imbunătăteste aspectul, calitatea și elasticitatea firului de păr ;
  • Imbunătăteste aspectul și rezistența unghiilor ;
  • Hidratează pielea, estompează ridurile, conferă strălucire tenului .
Compoziţie  capsule :  Ulei de Primulă(Evening primrose), L-Metionină,Biotină, Siliciu, Niacină (Vitamina B3), Zinc, Cupru, Vitamina E, Vitamina A, Miere de Acacia.

Mod de administrare : Ca supliment alimentar, 2 capsule zilnic, luate cu o cantitate suficientă de lichid. Folosiți produsul timp de cel puțin 1 lună – pentru rezultate cât mai bune se recomandă utilizarea pe termen lung.

Pret aproximativ : Cutia de 30 de capsule : 30 de lei; Cutia de 60 de capsule : 50 de lei.


Opinia mea cu Pro& Contra :

Pro :
  • Am inceput sa iau aceste capsule in luna Mai si am continuat si in luna Iunie dupa care am renuntat dar nu fiindca nu sunt bune ci fiindca nu le-am mai gasit in farmacie. Din experienta celor 2 luni pot spune ca au existat rezulate vizibile in ceea ce priveste calitatea parului : mai matasos, mai usor de aranjat si mai putine fire de par pierdute. In luna Septembie le-am reluat iar acum sunt la a doua cutie si intentionez sa le iau timp de 3 luni dupa care 3 luni fac pauza si apoi iar reiau .
  • Intr-adevar mi-a prelungit cu o zi spalarea parului in conditiile in care eu o data la doua zile nu traiesc fara sampon.
  • Am observat o usoara imbunatatire a rezistentei unghiilor .

Contra :

  • Pastilele au un gust si un miros foarte ciudat iar aspectul lor ma duce cu gandul la gloante pentru pistol.
  • Nu se observa nicio imbunatatire a luminozitatii si a gradului de hidratare a pielii.

Concluzie : Un supliment alimentar excelent pentru par si unghii, care mie cel putin mi-a salvat ' viata'.

P.S. Chiar astazi am fost la farmacia Sensiblu sa mai cumpar o cutie de 60 de capsule si am fost suprinsa sa aflu ca toate produsele de la Walmark sunt la reducere. Astfel, in loc de 53 de lei am dat 42 de lei.



Comentarii

  1. Si eu aveam problema pe care o ai tu si am salvat parul mult mai ieftin cu o masca de par:D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu