Trucuri pentru pielea sensibila ♥

Dupa cum bine stiti, pielea sensibila necesita o ingrijire aparte si produse destinate exclusiv acesteia. Pentru ca si eu ma confrunt cu aceasta problema am cautat pe net diferite trucuri si solutii ( pe care le-am si aplicat ) si iata ce am gasit :

Problema : Zone Rosiatice
Truc :  Cu cat crema are mai putine ingrediente, cu atat mai bine : riscurile aparitiei iritatiilor sunt astfel diminuate.

Eu folosesc : Crema de zi Optimals Nutri Calm ( Review in curand )

Problema : Buze Crapate
Truc : Foloseste un balsam de buze hidratant seara, inainte de culcare : buzele se vor regenera peste noapte.

Eu folosesc : Mini Crema Nivea





Problema : Ochi Iritati
Truc: Pastreaza produsele pentru ingrijirea ochilor in frigider : vor actiona mult mai bine asupra zonelor inflamate.

Eu folosesc : Demachiant pentru ochi Nivea


Problema : Ten cu aspect tern/lipsit de energie
Truc: Folpseste apa termala pentru un plus de energie :  revigoreaza si  invioreaza instantaneu pielea.

Eu folosesc : Apa termala Avene


Sper sa va fie de folos aceste trucuri la fel cum mi-au fost si mie. 

Ati mai aplicat vreodata unul din aceste trucuri?

Daca nu, sunteti dispuse sa le incercati ?


Divider Graphics

Comentarii