♥ Sampon Regenerant cu Keratina de la Gerovital Plant ♥ Review ♥

Hello, dragele mele ! M-am intors dupa o saptamana extenuanta plina de ore de nesomn si stres la nivel maxim si nu m-am intors cu temele nefacute, astfel incat va voi vorbi despre acel sampon minune de care parul meu este absolut indragostit si anume Samponul Regenerant cu Keratina de la Gerovital Plant - Farmec.


In primul rand,tin sa mentionez faptul ca Farmec este cea mai puternica si mai competitiva firma romaneasca de cosmetice fiind si lider pe piata nationala de cosmetice.Fiind prezenta pe piata de mai bine de 120 de ani , compania a promovat dintotdeauna frumusetea naturala. De asemenea, acest brand autohton este apreciat si recunoscut si la nivel international.

Revenind la gama lor de produse, am mai avut ocazia sa incerc si Kitul Tratament pentru regenerare ( fiole ) si am fost la fel de multumita ca in cazul samponului doar ca prefer masca cu ulei de masline preparata in casa fiindca imi prieste mai mult. 


De ce am achizitionat acest Sampon ? Din cauza caderii excesive a parului ( care se mai domolise gratie Viaderm-ului ), a aspectului sau degradat si uscat si a ingrasarii sale mult prea rapide ( 2 zile ). Astfel am sperat ca acest sampon ma va ajuta intr-un fel macar intr-una din problemele pe care le aveam.

Sa incepem prin a mentiona ca contine 5 extracte naturale: Brusture, Coada Calului, Mesteacan, Rozmarin si Salvie. Beneficiile fiecarui ingredient in parte sunt urmatoarele :
  •  Brusture - Este cunoscut pentru efectul sau de stopare a caderii parului, ingrosand firul de par .
  • Coada Calului -Intareste radacina firului de par, ajutand tot la stoparea procesului ce cadere.
  • Mesteacan - Tonic capilar (stimuleaza cresterea si favorizeaza revigorarea firelor de par).
  • Rozmarin - Stimulent al circulatiei pielii capului (de unde si un efect de crestere a parului).
  • Salvie -  Intareste radacina firului de par si stimuleaza cresterea acestuia. Este recunoscuta si pentru proprietatea sa de a inchide la culoare parul carunt.  
Exact de ce aveam eu nevoie, nu ? 

Astfel, dupa 2 saptamani de utilizare ma declar foarte multumita, in conditiile in care la alte sampoane am renuntat de la a doua incercare.


Ce anume mi-a placut ?
  • Curata parul foarte bine, astfel incat la sfarsit ' scartaie ' de curat ce e si totusi nu il incurca.
  • Inainte de prima utilizare, parul meu era insuportabil de aspru si avea aspect de matura. Ei bine, inca de prima data mi-a lasat parul mai moale si i-a conferit o stralucire naturala . Si pentru aceasta ii acord un mare " + " ;
  • De asemenea, parul era vizibil mai putin degradat ( Chiar de la prima utilizare ! Soc ! ) ;
  • Afirmatia potrivit careia acest sampon ar regla si cantitatea de sebum de la nivelul pielii capului ( acest aspect nu este mentionat pe ambalaj, l-am citit pe alte bloguri ) este Adevarata, Mi-a prelungit procesul de spalare cu o zi.
  • Samponul are o consistenta densa, un miros agreabil si este transparent.
  • Pretul este unul mai mult decat acceptabil : 9 lei ; ceea ce ma duce cu gandul la un raport calitate-pret foarte avantajos pentru client ;
Ce nu mi-a palcut?
  • Ambalajul are doar 125 de ml, astfel incat am impresia ca il voi achizitiona de 2 ori pe luna . Le-as recomanda celor de la Farmec sa lanseze totusi si ambalajul standard de 200 - 250 ml.


    In concluzie, il recoamnd cu cea mai mare placere si tin sa va asigur ca in urma testarii mai mulor produse al acestu brand romanesc am ajuns la concluzia ca sunt foarte bune, chiar mai bune decat cele ale brandurilor straine. 
    Asadar si romanii pot crea ceva cu adevarat bun, inovator si calitativ !

    Voi ati incercat vreodata acest sampon? Daca da, ce parere aveti? 
    Sunt curioasa !

    Comentarii

    Trimiteți un comentariu