Tag : 5 produse sub 20 Ron ❤


Am primit acest tag interesant de la The Girly Avenue   si reprezinta o dovada a faptului ca exista si produse pozitionate pe segmentul low cost si de calitate ( intotdeauna am urat ideea de a cumpara ceva doar fiindca apartine unui anumit brand ). Produsele le voi prezenta in ordine aleatoare.

❤ Samponul regenerant cu Keratina Gerovital Plant - 125 ml la aprox. 9 lei. Este cel mai bun sampon incercat de mine pana acum si singurul care intr-adevar a reusit sa-mi regenereze podoaba capilara. Si pentru a completa tratamentul, am primit spre testare si Lotiunea regeneranta cu petroleum ( review in curand ). 

❤ Serul pentru varfuri deteriorate Advance Techniques Avon - 30 ml la 17 lei. Il utilizez de mai bine de 3 ani si nu voi renunta foarte curand la el. Este un real ajutor in tratarea varfurilor despicate.
❤ Lip Balm Himalaya - aprox. 8 lei. L-am achizitionat recent dar il iubesc pentru faptul ca imi mentine buzele hidratate in ciuda frigului de afara si pentru aroma foarte dulce pe care o are.

❤ Blush True Color de la Avon - aprox. 18 lei. Confera un look natural si foarte girly.

❤ Gel de dus Jardins du Monde cu aroma de portocala de la Yves Rocher - 8.5 lei. Desi abia l-am primit zilele trecute deja ma declar incantata si dispusa sa-l mai achizitionez de foarte multe ori. Ma innebuneste mirosul acela divin  de portocala ❤ .

Dau tagul tuturor fetelor care vor sa-l onoreze.
Divider Graphics

Comentarii