Lotiune de corp Fruits de Noel cu aroma de portocala si migdala by Yves Rocher❅

Dupa cum bine stiti, acum ceva timp am achizitionat din catalogul Yves Rocher mai multe produse printre care si lotiunea de corp cu aroma de portocala si migdala . Dupa mai bine de 2 saptamani de utilizare zilnica, consider ca mi-am format o parere clara in legatura cu beneficiile si non-beneficiile aduse de aceasta.

Despre...

Dupa cum insasi numele ne sugereaza, aceasta lotiune face parte dintr-o editie limitata lansata de Yves Rocher cu ocazia sarbatorilor de iarna.Mai mult, aroma de migdala si in special cea de portocala vin in completarea acestei idei cu iz de sarbatoare.

Cantitate : 300 ml
Pret : 19 lei

Experienta personala...

In primul rand as dori sa fac referire la faptul ca desi va ganditi ca aceasta lotiune are un miros puternic de portocala, ei bine, nu este deloc asa. Aroma de portocala este putin sesizabila, astfel incat miroase mai degraba a migdala . Sincer, eu mi-am dorit sa simt numai aroma de portocala dar...
 Consistena este una foarte usoara, specifica unei lotiuni de corp, ceea ce permite o aplicare facila si senzatie de confort.
Apreciez foarte mult faptul ca, spre deosebire de alte lotiuni incercate de  mine, aceasta se absoarbe foarte repede si lasa pielea foarte, foarte catifelata si pot spune ca imi asigura nivelul optim de hidratare. De ce spun asta ? In general, pielea din zona picioarelor o am foarte uscata iar aceasta lotiune chiar a reusit sa atenueze acel aspect aspru si exfoliat de care am tot incercat sa scap.
In rest, parfumeaza placut pielea , iar tubul contine o cantitate suficienta pentru aprox. 1 luna si jumatate, chiar 2 luni.

Concluzie...

Pentru ca acum sunt client Yves Rocher, cu siguranta voi mai avea ocazia sa incerc si alte game de creme si lotiuni de corp. Cat despre lotiunea Fruits de Noel o recomand , dar nu se diferentiaza cu foarte mult de celelalte.

Cat ma bucur ca am reusit sa termin aceasta postare fara sa se stinga calculatotul !!! 
Imi cer scuze pentru eventualele greseli strecurate dar m-am grabit pentru a finaliza in timp util postarea !

Sarbatori fericite !!!

Comentarii