Despre Samponul Anticadere de la Gerovital Plant Tratament

Buna tuturor !

       Astazi va voi prezenta opinia mea personala in legatura cu Samponul Anticadere de la Gerovital Plant Tratament care, din pacate, nu a obtinut un scor foarte bun avand in vedere ca a incalcat regula principala impusa de mine si anume aceea ca orice sampon care imi grabeste procesul de spalare ( intervalul meu optim este de o data la 2-3 zile ) este automat dat la o parte. Mai exact, acest sampon imi ingreuneaza firul de par, accentuand secretia de sebum. Singurul element salvator, in acest caz, a fost o usoara reducere a firelor de par pierdute.

Despre...


       Potrivit producatorului, complexele bioactive Procapil si Biocapigen din sampon actionează sinergic pentru eliminarea cauzelor care atrofiaza radacina firului si inhiba formarea de noi foliculi pilosi. Prin imbunatatirea metabolismului celular se activeaza cresterea parului si se intareste si radacina firelor existente. Samponul este ideal pentru optimizarea si favorizarea ciclului de crestere a parului. Utilizarea lui regulata reduce semnificativ caderea parului ,reduce secretia de sebum si imbunatateste aspectul sau estetic.
 
Experienta personala cu acest produs...

       Din pacate, pe cat de calitativ si eficient este Samponul Regenerant cu Keratina de la Gerovital, pe atat de slab este Samponul Anticadere. Am renuntat la cel dintai in speranta ca acesta ma va ajuta sa repar parul deteriorat si adeseori cu tendinte de asprime, insa am fost surprinsa in mod neplacut de o serie de efecte negative care m-au determinat sa renunt la acest sampon dupa 3 saptamani de utilizare.
    In primul rand, desi producatorul mentioneaza ca beneficii reducerea secretiei de sebum si imbunatatirea aspectului parului, in cazul meu s-a intamplat tocmai opusul. Astfel, dupa uscarea parului am observat ca acesta are un aspect tern si lipsit de volum, iar a doua zi deja se putea vedea cu ochiul liber ca parul este imbacsit. 
     In schimb, recunosc ca acest sampon a contribuit intr-o oarecare masura la incetinirea procesului de cadere a parului. Insa, parul meu foarte fin si cu firul extrem de subtire nu a putut suporta formula samponului ce ingreuneaza parul prin accentuarea secretiei de sebum. Astfel, am fost nevoita sa renunt la acesta intrucat o spalare prea frecventa a parului agreseaza scalpul ( erau momente in care ma spalam si o data pe zi ) iar eu nu imi permit un astfel de efect negativ tinand cont ca si asa am suficiente probleme cu parul meu.
 
Concluzii...

      Raman fidela Samponului regenerant cu Keratina care este intr-adevar eficient si chiar de la prima spalare. Momentan am renuntat si la acesta intrucat am nevoie de o cura cu ulei de argan, dar voi revenii cu incredere. Recomand Samponul Anticadere persoanelor ce nu prezinta probleme cu procesul de ingrasare a parului, intrucat pe partea cu stoparea caderii parului acesta s-a dovedit a fi bun.
 
Caracteristici ...

Marca : Gerovital Plant Tratament
Caracteristica principala : Stopeaza caderea excesiva a parului 
Cantitate : 200 m
Pret : aprox. 10 lei
Il poti cumpara de pe : www.farmec.ro 

Comentarii