★Ritualul meu de ingrijire a parului !


Buna tuturor !

De cate ori nu v-ati confruntat cu acele momente nefericite in care parul manifesta tendinte rebele, nu doreste cu niciun chip sa se aseze dupa placul dvs., are un aspect deteriorat sau cade in exces ? Ei bine, eu ma confrunt cu astfel de situatii neplacute zilnic, intrucat 'beneficiez' de un par extrem de pretentios.

Caracteristici principale : fir subtire ce se rupe cu mare usurinta, scalp sensibil cu tendinte de ingrasare, capata un aspect deteriorat in cazul in care nu i se acorda o atentie sporita, necesita o ingrijire aparte .  

Pasul I
Aplicarea tratamentului de dinainte de spalare

Inainte de fiecare spalare, masez pe parul umed ulei de masline caldut dupa care infasor parul intr-un prosop si astept 1-2 h inainte de a il spala. Initial, cand am decis sa achizitionez ulei de masline intentionam sa il utilizez pentru prepararea unei masti, dar credeti-ma ca utilizat simplu a facut minuni pentru parul meu. 
In acest sens, este foarte important ca uleiul sa fie extravirgin si presat la rece, astfel incat sa puteti beneficia de toate proprietatile sale atat de importante pentru hidratarea, repararea si prevenirea caderii parului. Mai mult, podoaba capilara capata o stralucire sanatoasa.
 

Din cand in cand, in locul uleiului de masline, mai aplic si Lotiunea regeneranta cu petroleum de la Gerovital Plant Tratament care presupune aceeasi pasi ca si in cazul aplicarii tratamentului cu ulei : masaj, timp de asteptare 1-2h si clatire din abundenta.



Pasul II
Spalarea parului

Recent, mi-am cumparat de la un plafar, un sampon cu ulei de argan pe nume Arga' de la Harmony and Wellbeing Nature's ( bogat in acizi grasi si vitamina E, antioxidanti, polifenoli, squalene, Omega 9 şi Omega 6, uleiul de argan este considerat a fi "aurul Marocului" ) care ajuta la repararea firului de par deteriorat, lasandu-l stralucitor si extrem de usor de pieptanat. Pentru moment, sunt multumita de acest sampon insa abia l-am folosit de 2 ori :).

Pasul III
Tratamentul de dupa spalare & uscarea parului

Inainte de uscarea propriu-zisa, aplic pe varfurile firelor de par Serul pentru varfuri deteriorate de la Avon. Si, desi sunt constienta ca nu prea este bine, cu ajutorul unui pieptene cu dinti rari imi descurc foarte atent parul. In continuare, utilizand o perie rotunda pentru coafat si feohn-ul, il usuc, nu inainte de a seta uscatorul pe cea mai joasa treapta de temperatura.

 


Pe langa toate acestea, tot pentru restabilirea sanatatii parului meu, timp de 3 luni de zile dupa care iau o pauza de alte 3 luni si tot asa, iau tratamentul pentru par, piele si unghii de la Viaderm.




Desigur, in functie de preferintele personale, am tendinta de a mai schimba samponul utilizat, insa uleiul de masline, serul si capsulele fac parte din produsele de utilizat pe termen lung.

Daca aveti intrebari sau doriti un review la oricare din produsele pe care le folosesc, nu ezitati sa imi spuneti !



Comentarii