Guest Review - Rasfat vanilat de la Montagne Jeunesse

In urma cu ceva timp am decis sa fac o mica bucurie cuiva si am decis sa ii trimit Andrei ( a.k.a Andra Katerina pe Facebook ) un pachetel minuscul cu cateva mostre si Masca fierbinte cu Vanilie de la Montagne Jeunesse . A fost foarte incantata de produs, astfel incat a realizat si un mic review .

 Despre Montagne Jeunesse
In momentele cand tenul tau are nevoie de ajutor mastile Montagne Jeunesse sunt un remediu la indemana, natural si foarte usor de utilizat. Montagne Jeunesse iti ofera masti delicioase cu ingrediente naturale - pentru ca tu sa te simti rasfatata si ingrijita in intimitatea casei tale. Pur si simplu adorram sa fim rasfatate, nu ?

Descriere generala si mod de utilizare

Parerea personala a Andrei

"♥In primul rand, am sa spun si eu ceea ce spun toate fetele: miroase delicios!!! M-am dus la toti membrii familiei sa ma laud cu noua mea masca frumos mirositoare.
Pentru un efect puternic, aceasta se aplica pe fata umezita cu apa calduta.
♥M-a uimit faptul ca nu ma asteptam sa se incalzeasca odata aplicata pe fata, insa de la prima atingere cu tenul s-a incalzit! De obicei nu am incredere in afirmatiile scrise despre un produs care par prea ,,wow”, insa de data asta, m-am inselat. Nu am mai incercat  niciodata un tip asemanator de masca, probabil de aceea mi se parea prea incredibil sa fie adevarat.
♥Masca mi se potriveste de minune, avand probleme cu zona T si-a fost perfecta pentru mine. Mi-a lasat tenul catifelat si curat. Rar gasesc ceva sa mi se potriveasca si am impresia ca tocmai mi-am gasit o noua ,,iubire” in materie de produse pentru ten.
♥Imi place mesajul ,, A nu se manca!”. Hehe, am noroc ca nu sunt o mare fana a vaniliei, insa in curand voi avea in mana masca cu ciocolata, unde nu stiu daca ma voi putea abtine sa nu o gust, daca va mirosi tot la fel de puternic. " 

Produs : Masca fierbinte cu vanilie
Il poti cumpara din : hypermarket-uri
Cantitate : 17 g
Pret : 5-7 Lei
Nota: 10/10
Multumim Andra pentru parere !
Voi ati folosit aceasta masca ? Acum ca am citit acest review cred ca o voi cumpara si eu pentru a o incerca.

Comentarii