5 produse sub 20 Lei♥

Hey tuturor !
Având în vedere că de ceva timp am absentat motivat din blogosferă, am decis ca astăzi să vă prezint un top 5 al celor mai iubite produse cu o valoare maximă de 20 RON.

5.  Spray pentru protecție tremică Balea Trend it Up
Ideal pentru a proteja părul de efectele negative ale plăcii de păr pe care o folosesc o dată la câteva zile. Deși conține alcool, a fost și este bun din punctul meu de vedere.
 Pretul este unul OK și anume : aprox. 10 RON

4. Corector Oriflame
Îl folosesc cu preponderență ( partea verde ) pentru acoperirea zonelor roșiatice de pe aripile nasului dar , din păcate, nu prezintă putere de acoperire mare. Cu toate acestea I it !
Pret aprox. : 15 RON

3. Crema Nivea
Hidratează mâinile și zonele uscate ale pielii. Plus că îmi place mirosul specific al produselor Nivea. ♥
Preț: aprox. 5 RON

2. Loțiune regenerantă cu Petroleum Gerovital Plant
Încă un produs marca GP de care m-am îndrăgostit și care nu lipsește din ritualul meu de îngrijire a părului ( alături de Săpunul de Alep ). Regenerează și stopează căderea părului.
Preț: 13-19 RON

1. Demachiant blând pentru față și ochi by Handmade Sister
Mă bucur enorm că am descoperit produsele lui Handmade Sister și mai ales acest demachiant fabulos. Curăță machiajul cum niciun alt produs din comerț nu o face și asta o declar cu mâna pe inimă !
Preț : 20 RON

Care este produsul vostru preferat ?



Comentarii