Sapun de Alep cu 35% Ulei de Dafin - un produs esential in ritualul meu de ingrijire

Produs in Siria prin metode tradiționale cunoscute din cele mai vechi timpuri, având la baza Ulei de Masline si imbogatit cu Ulei de Dafin (35%), Săpunul de Alep curăță pielea în profunzime fără să o usuce și făra să o irite, este hidratant, hrănitor, tonic, are calități antiseptice. De asemenea a devenit un produs esențial în ritualul meu de ingrijire a tenului și chiar și a părului și se regăsește în topul personal al celor mai iubite produse din toate timpurile.
 Îmi este efectiv indispensabil !


Ingrediente 

Uleiul de măsline – dintre numeroasele calități ale acestui ulei amintim : hidratare, protejare, calmare, hidratare, fiind recomandat în tratamentul părului, tenului, unghiilor, pielii uscate etc.
Uleiul de dafin (laur) – proprietăți calmante, antispetice, antifungice și antimâncărime, fiind și un demachiant eficient pentru ten. Trebuie menționat faptul că cu cât conținutul de ulei de dafin este mai mare ( acesta variază între 5 și 50%),cu atât sapunul este mai valoros.

Utilizare

săpunul este compatibil cu toate tipurile de piele chiar și cu cea sensibilă 
se poate utiliza în cure de câteva zile, până la câteva săptămani în cazul pielii sensibilizate de probleme dermatologice 
curăță, hrănește și catifelează pielea fără să o usuce sau să o agreseze, conferind o senzație plăcuta la atingere 
este în special recomandat în caz de acnee, eczeme, psoriazis și cruste de lapte 
se poate aplica incă de la cele mai fragede vârste 
este foarte fin, se poate utiliza și pe față 
ca șampon solid în special pentru parul scurt, precum și în lupta contra mătreții și a mâncărimilor aferente
poate fi utilizat și ca spumă de ras 

Experiență personală

Primul aspect sezizat la săpunul de alep este prezentarea sub forma unui calup dreptunghiular, de culoare verde măsliniu spre brun, fapt ce m-a dus pentru un moment cu gândul la tradiționalul „săpun de casă” odinioară făcut de bunica.
Mirosul poate fi descris drept unul specific vegetal, cu un iz ușor de dafin, ce conferă senzația de curat, firesc și mai ales natural.
Încă de la prima utilizare recunosc că am fost deosebit de surprinsă de un calitate foarte apreciabilă a acestui săpun și anume faptul că NU USUCĂ PIELEA și NU RĂMÂN CU SENZAȚIA DE PIELE „CARE STRÂNGE” după clătire.
Mai mult, pielea devine extrem de fină și efectiv simt că tenul meu a fost curățat în profunzime.Săpunul de Alep nu lipsește din ritualul meu de demachiere ( după ce demachiez tenul cu loțiune, clătesc puțin și apoi , prin mișcări circulare, masez săpunul și apoi clătesc din nou ) și nici din cel de curățare matinală a tenului.
O dată pe săptămână folosc săpunul de Alep și ca mască, lăsând timp de acționare max. 5 min.
Un alt beneficiu important este cel adus părului meu. Deși am fost inițial sceptică cu privire la posibilitatea utilizării săpunului de alep în îngrijirea podoabei capilare, am decis să risc având în vedere că în ultimul timp mă confrunt cu mătreață uscată și mâncărimi deranjante la nivelul scalpului. Într-adevăr încă de la prima spălare senzația de mâncărime s-a atenuat și , spre surprinderea mea, părul a devenit mai moale.
Cantitatea este suficientă pentru a asigura utilizare pe o perioadă îndelungată.
Din punctul meu de vedere săpunul de Alep nu prezintă niciun dezavantaj.

  ❥Concluzii

Al doilea produs, după uleiul de măsline, de care m-am îndrăgostit iremediabil și pe termen lung. Săpunul de Alep reprezintă o investiție cu adevărat justificată luând în considerare numeroasele beneficii aduse pielii și părului, precum și faptul că conține ingrediente naturale, prețioase pentru îngrijire. De altfel, am renunțat la diferitele geluri de curățare din comerț și chiar și la măști din comerț de cănd folosesc săpunul de Alep.
Primul produs pe care îl recomand în proporție de 1000% !

Produs : Săpun de Alep cu 35% Ulei de dafin
Zona de aplicare : ten, corp și păr
Proprietati esentiale : cuățare, hidratare, tonifiere, antispetic, calmare, NATURAL
Cantitate : 200 gr
Il poti cumpara din : Petite Provence
Pret : 19.9 lei

 

Comentarii