My very first Sleek Haul ❣

Hey ! :) 
Am revenit cu postarea promisa inca de aseara, cand din pacate m-am lasat rapusa de oboseala. Asadar va prezint prima mea comanda de produse Sleek efectuata prin intermediul celor de la Cosmetic Style . Sunt produse de care ati mai auzit si pe care le-ati mai vazut de mii de ori dar eu tot sunt incantata de ele, mai ales ca este first time.

Este vorba despre Paleta Sleek Au Naturel si Bad Girl + Highlighter Glo pentru fata si corp in nuanta Bronze Baby .
Iata cum a decurs totul . Miercuri, 29.01.2013, cei de la Cosmetic Style au anuntat pe pagina oficiala de Facebook ca pe data de 30 si 31 Ianuarie , pentru o comanda minima de 50 Lei transportul prin Posta Romana este gratuit. Si iata cum am ajuns sa plasez comanda Joi si Vineri deja m-au sunat sa le comunic niste date si sa imi spuna ca in aceeasi zi vor plasa coletul la posta. Luni am si primit avizul ( nu am avut niciodata probleme cu cei de la posta sau cu postasul ) si am purces spre a ridica coletul . Ambalajul a fost ok, in concluzie, no harm done to my babies .
Cu paleta Au Naturel a fost dragoste la prima vedere inca de acum 2 ani, in timp ce la Bad Girl m-a atras foarte tare intensitatea culorilor. Highlighter-ul l-am achizitionat  in special fiindca nu mai aveam niciun blush glowyVeti observa ca paleta Bad Girl inca mai are pastilutele gen vafa si sincera sa fiu nu inteleg schimbarea impusa de cei de la Sleek intrucat paleta pare mult mai interesanta asa.
Nu stiu in ce masura ar mai fi utila o galerie foto detaliata a produselor in conditiile in care sunt absolut sigura ca le cunoasteti extrem de bine. Totusi, daca sunteti interesate de swatch-uri nu ezitati sa imi spuneti.

Maine o sa va prezint si comanda de produse Vichy venita astazi !

Comentarii