Vichy Surprise Haul

Hello ! J
Ieri am comis-o din nou dar de data aceasta cheltuielile au fost suportate de scumpul meu, prin urmare a fost un cadou . Nu am citit comentarii tocmai favorabile legate de produsele Vichy dar eu ma inteleg foarte bine cu ele, nefiind prima data cand folosesc produsele din gama Aqualia Thermal .

Iata si setul achizitionat :

Contine :
 Portfard dragut ;
 Crema Vichy Aqualia Thermal Riche 50 ml pentru ten sesnsibil-uscat ;
 Crema Vichy Aqualia Thermal Legere 15 ml pentru ten normal-mixt ;
 Apa Termala Vichy 50 g ;
 Demachiant 3 in 1 Purete Thermale 30 ml pentru piele sensibila ;
 Mostra Dermablend Nude 1 ml .

Setul este 75 de lei ( un pret rezonabil din punctul meu de vedere ) , a fost achizitionat de pe site-ul celor de la Farmachia Stejara si reprezinta unul dintre seturile promotionale din oferta actuala a celor de la  Vichy. Transportul a fost gratuit prin curier si a venit foarte repede, Duminica am plasat comanda si Marti a venit coletul .

Iata si celelalte seturi participante la promotie :



Comentarii